Viitorul Mercedes S 63 AMG va fi prezenta in aceasta vara, iar noul sau motor bi-turbo (cod M 157) de 5,5 litri (5461 cmc) dezvolta de serie 544 CP la 5500 rpm si 800 Nm intre 2000-4500 rpm. Acest nou motor va face parte din strategia AMG pentru viitorii ani.
AMG anunta ca noul propulsor V8 bi-turbo marcheaza noi standarde vizavi de consumul de combustibil si eficienta. Consumul mediu anuntat pentru S 63 AMG este de 10,5 l/100 kilometri, cu 25% mai putin decat versiunea precedenta S63 AMG. Emisiile de CO2 au valoarea de 246 g/km, motorul indeplinind normele de poluare Euro 5. V8-ul beneficiaza de doua turbine, injectie directa de benzina si injectoare piezo.
Motorul V8 de 5,5 litri este cuplat la o cutie de viteze sport cu sapte trepte – AMG Shift MCT 7 care incorporeaza functia start-stop in modul „Controlled Efficiency”. AMG Shift MCT 7 mai este intalnita la modelele SL 63 AMG si E 63 AMG.
Noul S 63 AMG accelereaza pana la 100 km/h in 4,5 secunde si atinge o viteza maxima de 250 km/h.
AMG pune la dispozitia insetatilor de putere pachetul AMG Performance care ridica puterea motorului la 571 CP/5500 rpm si 900 Nm intre 2500 si 3750 rpm. Cu acest upgrade, S 63 AMG accelereaza pana la 100 km/h in 4,4 secunde, iar viteza maxima este limitata electronic la 300 km/h.
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2010/03/1701-imagine-0.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2014/12/mercedes-benz-s63-amg-by-brabus-27.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2014/07/cayenne-vs-s63-amg.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2014/04/image0011.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)