Noutate totală dincolo de un indicativ cu tradiție: Opel Astra GSe a electrificat spiritul sportiv al mărcii din Rüsselsheim.

Mai nou, semnificația indicativului GSe se regăsește în termenii Grand Sport Electric, dar nu întotdeauna a fost așa: începând din 1970, GS/E spunea despre unele variante ale seriilor Commodore, Manta și Monza că au alimentare cu injecție electronică. Acum, Opel Astra GSe, dotată cu un sistem de propulsie hibrid, e plină de electronică….

Cea de-a opta generație Opel Astra are acum în ofertă o variantă de top care pune și mai bine în valoare designul dinamic și îndrăzneț al seriei. Elememnete de stil specifice ale versiunilor GSe compun o expresivitate cu o sesizabilă notă incisivă în plus. Se face remarcat stilul jantelor din aliaj ușor de 18 inchi, inspirat de al celor utilizate pentru apreciatul concept Manta GSe, un youngtimer convertit la propulsie 100% electrică. În interior, ambițiile noului Opel Astra GSe sunt evidențiate de scaunele sport cu tapițerie din Alcantara, certificate de AGR ca garanție pentru confortul și susținerea optimă oferită corpului.

Cât despre prestațiile mașinii, este evident că o putere de 225 CP și un cuplu de 360 Nm sunt ingredientele unei sportivități accentuate. Acestea sunt puse la dispoziție de un sistem de propulsie de tip PHEV (plug-in hybrid) care include un motor turbo cu benzină și unul electric. Respectivele resurse de forță motrice sunt transmise către roțile punții din față prin intermediul unei cutii de viteze automate cu opt trepte.

Opel nu a dat piblicității și cifre referitoare la performanțe, dar putem să ne facem o idee despre acestea ținând cont că Opel Astra Gse este strâns înrudit din punct de vedere tehnic cu varianta de 225 CP a lui Peugeot 308 PHEV, care accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,5 s și atinge viteza maximă de 235 km/h.

Adaugă un comentariu

Articole similare