Țeapă românească! O reprezentanță din Bacău repara mașinile cu piese second-hand

Aproape că nu există proprietar de autoturism în România care să fi fost mulțumit pe deplin de serviciile prestate de service-urile auto din țară. Dar o reprezentanță din Bacău a dus înșelăciunea clienților la un nou nivel deoarece le repara mașinile cu piese uzate.

Citește și…

Accidentele rutiere: pierderi enorme pentru statul român

VIDEO: Ce scrie pe airbag-urile Dacia

Mick Schumacher a semnat cu Ferrari

De ce șoselele nu crapă de frig în țările dezvoltate

Ce mașină conduce Cristi Borcea după ce a a ieșit din închisoare

Record mondial: cum arată cea mai lungă mașină construită vreodată

Românii nu învață pentru examenul auto

VIDEO: Șoferul unui Logan plătește scump o depășire prin dreapta

 

În urmă cu nouă ani, Lucian Ciobanu, proprietarul unui autoturism Peugeot, a fost implicat într-un accident rutier. Pentru a-și repara mașina, bărbatul a ales să meargă la service-ul SC Trendo Automobile SRL (reprezentanța Peugeot) din Bacău.

Asigurătorul a dispus înlocuirea mai multor piese, iar contravaloarea reparațiilor stabilită de reprezentanții service-ului a fost de 11.771 lei.

După efectuarea reparației, proprietarul mașinii a constatat că elementele folosite pentru reparație proveneau din dezmembrări, chiar dacă în documente figurau ca piese noi, originale.

Fiind nemulțumit de această situație, Lucian a depus plângere la Protecția Consumatorului, și încă una la poliție.

Inițial, s-a decis că fapta celor trei angajați nu constituie infracțiune, dar păgubitul a contestat soluția. Mai apoi, ancheta a fost reluată și cei doi mecanici, dar și coordonatorul service-ului au fost trimiși în judecată, alături de reprezentanța SC Trendo Automobile SRL, ca persoană juridică, dar procesul a fost încetat din aceleași motive.

După mai mult de nouă ani de judecată, procesul a fost câștigat de proprietarul păgubit, iar cei trei foști angajați sunt buni de plată. Aceștia trebuie să-i achite 40.000 de lei daune lui Lucian Ciobanu, 10.000 de lei reprezentând costurile pieselor și 30.000 de lei daune morale.

Interesant este că reprezentanța Peugeot nu a fost trasă la răspundere, o decizie ce i-a nemulțumit atât pe cei trei foști angajați, cât și pe clientul păgubit, remarcă cei de la Adevărul.

Auto Bild România a contactat reprezentanții Trust Motors, importatorul Peugeot în România. Răspunsul lor în această privință este următorul: “Trust Motors și rețeaua sa de reparatori agreați se dezic total de astfel de practici cum sunt cele care au făcut obiectul dosarelor penale din circumscripția Curții de Apel Bacău și care au implicat întreprinderea Trendo Automobile și angajați ai acesteia. Trendo Automobile este o întreprindere care nu mai face parte din reteua Trust Motors de reparatori agreați ai mărcii Peugeot, iar orice faptă contrară regulilor privind oferirea garanției clienților Peugeot din cadrul grupului va atrage întreruperea colaborării cu respectivul partener, Trust Motors rezervându-și dreptul de a-și recupera prejudiciile suferite pe cale legală.

Adaugă un comentariu