OFICIAL: BMW Seria 7 Facelift

Dupa aproape patru ani de la lansare, BMW Seria 7 primeste un update de proportii si o gama de motorizari complet revizuita.

Primele modificări vizibile sunt noile faruri LED, cu inele coroană emblematice pentru BMW și banda superioară de accent, care conferă noului BMW Seria 7 o apariție distinctivă și pe timp de noapte. Grila BMW a radiatorului a fost modificată și are acum nouă bare în loc de 12 în versiunea anterioară. Spațiile mai mari de aerisire astfel create inspiră mai multă putere. Åži bara față a fost revizuită pentru a accentua suplimentar lățimea automobilului și vine cu o nouă prezentare a farurilor ceață.

La interior modificările asigură un nivel de confort crescut printr-o izolare fonică optimizată și o selecție vastă de echipamente opționale care includ, în premieră, și sistemul de sunet Bang & Olufsen. Nou este si afișajul multifuncțional al instrumentelor, care permite conducătorului să selecteze o varietate de informații, și display-ul central cu a treia generație iDrive, cu un engine grafic mai puternic. Utilizarea extinsă a tehnologiei black-panel deschide un spectru complet nou al opțiunilor de afișare prin monitorul de 10,25 țoli (26,04 cm). Acum, instrumentele sunt prezentate prin intermediul diferitelor culori și grafice în funcție de modul de condus selectat prin Driving Experience Control. Pentru pasagerii care călătoresc în spate sunt disponibile opțional, în locul banchetei, și scaune individuale care permit reglaje extinse. Pachetul Rear Seat Entertainment vine cu un plus de rafinament cu noile monitoare flatscreen de 9,2 țoli (23,37 cm). Noul sistem de sonorizare Bang & Olufsen High End Surround, cu o putere de 1.200 watt, furnizează o calitate acustică ireproșabilă. Cele 16 difuzoare includ un difuzor central iluminat, care se retrage aproape complet în panoul central.

Noul BMW Seria 7 Sedan dispune de motoare noi sau complet revizuite, iar transmisia automată cu opt trepte este disponibilă standard acum. V8-ul bi-turbo de 4,4 litri dezvolta 449 CP (plus 42 CP) si 650 Nm (plus 50 Nm) dar consuma doar 8,6 l/100 km in medie, cu 2,8 l/100 km mai putin. Motorul turbo cu 6 cilindri in linie de la 740i are acum 320 CP in loc de 326 CP, cuplul motor de 450 Nm este obtinut la o turatie de doar 1300 rpm si consuma doar 7,9 l/100 km fata de 9,9 l/100 km inainte. Nici fanii motorinei nu au fost uitati. 730d dezvolta acum 258 CP (plus 13 CP) si 560 Nm (plus 20 Nm), consumand doar 5,6 l/100 km (-1,2 l/100 km). 740d atinge acum 313 CP (plus 7 CP) si 630 NM (plus 30 Nm) consumand doar 5,7 l/100 km (-1,2 l/100 km). Odata cu operatiunea de facelift debutează și noul BMW 750d xDrive. Sub capotă se află cel mai puternic motor diesel din lume cu șase cilindri dispuși în linie. Cu 381 CP si tractiune integrala standard (xDrive este disponibil optional la 730d si 740d), 750d xDrive accelereaza la 100 km/h in numai 4,9 secunde si consuma in medie doar 6,4 l/100 km. Completarea gamei se face cu cea de-a doua generație BMW ActiveHybrid 7, cu noul motor cu șase cilindri în linie de 3 litri si 320 CP, ajutat de un motor electric de 55 CP. Puterea totala ajunge la 354 CP, iar consumul mediu coboara la doar 6,8 l/100 km.

Noul Seria 7 se poate lauda cu o colectie impresionanta de sisteme de ultimă generație, de la modul de rulare liberă (coasting), tehnologia hibrid proactivă și comutatorul Driving Experience Control cu mod ECO PRO, care îmbunătățesc confortul de condus și eficiența, pana la cea mai nouă generație a sistemului de navigație Professional cu a 3-a generație a sistemului iDrive, BMW Night Vision + Dynamic Light Spot cu tehnologia de recunoaștere a pietonilor (unică în segmentul premium), asistarea fazei lungi LED cu efect antiorbire, Driver Assistant Plus cu funcția Stop & Go, Active Protection cu recunoaștere automată a nivelului de oboseală și Speed Limit Info (informare cu privire la limita de viteză), care include afișaj No Passing Info (avertizare cu privire la interdicția depășirii) care citește semnele de circulație.

Adaugă un comentariu