Opel Insignia OPC este pe drum

Opel a aratat primele fotografii oficiale ale modelului Insignia cu muschi †Insignia OPC.

Modelul va fi prezentat in premiera pe 7 mai la Salonul Auto de la Barcelona, la zece ani de la lansarea primului model OPC (Opel Performance Center).

Sub capota lui Opel Insignia OPC intalnim un propulsor turbo V6 de 2.8 litri, care este derivat din cel mai puternic motor disponibil in acest moment pentru Insignia, si a carui putere maxima a fost ridicata la 325 CP, modificandu-se evacuarea.
Vizavi de evacuare, mai trebuie spus ca, specialistii casei in acustica, au lucrat la volumul si natura decibelilor eliberati, prin modificarea intregului circuit de evacuare, pentru obtinerea unor sunete pe masura cailor putere oferiti de motorul V6.

Transmisia este asigurata de o cutie de viteze manuala cu sase trepte, capabila sa sustina intregul cuplu oferit de motor – 400 Nm.

Insignia OPC poate accelera pana la 100 km/h in sase secunde si ajunge la o viteza maxima, limitata electronic, de 250 km/h.

Caroseria noului model a fost preparata de echipa OPC pentru a putea face fata puterii motorului, dar si cerintelor celor mai pretentiosi dintre soferi. Astfel, garda la sol a fost redusa cu 10 mm, in comparatie cu caroseria modelului Insignia AWD, iar puntea fata a fost regandita (HiPerStrut), obtinanadu-se astfel un feeling crescut in coloana de directie, dar si pentru sofer. Efectul de torque steering a fost redus considerabil.

Sistemul de suspensie este FlexRide. Acesta dispune de numeroase setari ale modului Sport, pentru cele mai ridicate performante.

Pentru prima data in portofoliul OPC, noua versiune cu muschi a modelului Insignia dispune de sistem de tractiune 4×4 (Adaptive 4×4) si diferential cu alunecare limitata (eLSD).

Insignia OPC dispune de un sistem de franare mult imbunatatit, care consta din discuri de frana de 355 mm si perforate pentru puntea fata si etriere marcate Brembo.

Din punct de vedere al designului, Insignia OPC arata o parte frontala modificata si spectaculoasa, care include in fata doua fante verticale pe laterale, iar in spate, un spoiler care sustine cele doua terminatii ale evacuarii.
Insignia OPC sta pe jante de 19 inci (anvelope 245/40) dar optional poate avea si jante de 20 inci (anvelope 255/35).

La interior intalnim scaune fata Recaro, volan si schimbator sport. De asemenea, instumentele de bord au fost si ele personalizate pentru cea mai puternica versiune Insignia.

Adaugă un comentariu