Promovarea outdoor a noul BMW X6 in Romania este realizata cu o imagine surprisa pe meleaguri autohtone

Noua generatie BMW X6 a ajuns in showroom-uri la inceputul lunii decembrie, iar BMW Group Romania anunta debutul campaniei de promovare outdoor. Pana acum nimic special, insa trebuie sa stiti ca imaginea care va promova noul X6 in tara a fost realizata pe meleaguri autohtone de fotograful Ciprian Mihai.

Este pentru prima data cand o campanie locala este construita pe baza unei imagini realizate in Romania. De asemenea, trebuie sa stiti ca tara noastra are o traditie puternica in ceea ce priveste fotografii specializati in domeniul auto.

Prin proiectul Freelancer, Dan Besliu a reusit sa dea lumii auto din Romania o multime de profesionisti precum: Andrei Tobosaru, Dragos Savu (fotograf Auto Bild Romania), Ovidiu Tabacaru (fotograf Auto Bild Romania), Bogdan Paraschiv, Dragos Dorobantu, Petrica Tanase sau Bogdan Baraghin.

Citeste si: Noul BMW X6 va debuta în România la începutul lunii decembrie, cu un preț de pornire de 56.600 de euro

„Cred ca dintotdeauna ne-am dorit – atat noi, cat si agentiile noastre – sa avem o campanie mare, pentru un model important, facuta in Romania. Pregatirea campaniei a fost uimitor de rapida: in mai putin de 48 de ore de la stabilirea faptului ca vom cauta sa folosim un shooting din Romania, aveam pozele, le aleseseram si deja plecasera la DTP, spre adaptare in master de campanie”, a declarat Nina Bratfalean, marketing manager BMW Group Romania.

Citeste si: Mercedes-Benz GLE Coupe – Rivalul lui BMW X6 pluseaza la capitolul design

Adaugă un comentariu