Renault Clio, Captur și Kadjar renunță la o motorizare mult iubită

Fanii motoarelor diesel Renault s-ar putea să fie dezamăgiți să afle că producătorul francez va reduce drastic gama de oferte de motorizare.

Citește și:

Renault Clio 1.5 dCi Intens: Modernizarea rețetei clasice

Noul Renault Arkana va fi disponibil de anul viitor pe piața europeană

Dacia și Renault au stabilit un record de vânzări online în România. Câte mașini vând pe zi

Grupul Renault face demersuri vizibile pentru a se alinia, din 2021, la normele de poluare impuse de Uniunea Europeană. Noile Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway, de exemplu, nu vor mai fi oferite cu motorizări diesel. Și, în aceeași idee, nici modelele Clio, Captur și Kadjar nu vor mai avea dCi-urile cu care ne obișnuisem. Pentru Clio și Captur, Renault oferea motorul dCi în versiuni cu 85 CP și 115 CP, în timp ce pentru Kadjar propunea unitatea 1.7 dCi cu 150 CP.

Singura excepție o face Clio, care va primi un 1.5 dCi cu 100 CP care să înlocuiască ofertele anterioare; o parte importantă din clienții lui Clio o reprezintă operatorii de flote, pe care Renault vrea să îi țină cât mai mult timp în grații.

Din fericire, oferte de motorizare economice sunt disponibile și pe benzină; este vorba despre gama E-Tech, disponibilă pe Clio și Captur, care se laudă cu cifre de consum și emisii specifice motoarelor diesel.

Adaugă un comentariu