ŠKODA – partenerul oficial Tour de France până în anul 2018

Suplimentar faţă de Tour de France – cea mai renumită cursă de ciclism din lume – sponsorizarea include şi Turul Spaniei (‘Vuelta), în care ŠKODA este implicată încă din 2011. Alături de acestea, alte opt evenimente internaţionale de ciclism au fost incluse în acordul cu A.S.O.

 Prelungindu-ne angajamentul la Tour de France şi alte concursuri renumite, ne reafirmăm legătura strânsă cu ciclismul', spune Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, CEO ŠKODA. Şi în anii următori, ŠKODA intenţionează să crească în continuare, ca marcă internaţională de volum, cu cea mai amplă ofensivă de modele din istoria companiei. Prezenţa noastră puternică şi continuă în ciclism ne consolidează pe termen lung gradul de recunoaştere şi imaginea la nivel internaţional. Mai mult, aceste acţiuni de sponsorizare ne reflectă istoria de aproape 119 ani, istorie cu o legătură specială cu ciclismul.'

 

 Producătorul auto ceh este încă din 2004 partenerul oficial, partenerul auto oficial şi sponsorul Tricoului Alb al Tour de France. Al treilea cel mai mare eveniment sportiv din lume reprezintă o ocazie excelentă pentru a prezenta audienţei globale marca şi modelele noastre,' declară Werner Eichhorn, membru al Consiliului de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru Distribuţie şi Marketing.

Numai la Tour de France 2013, circa 12 milioane de fani ai ciclismului şi-au încurajat favoriţii de-a lungul rutei, însoţiţi de 1,4 miliarde de telespectatori.

 ŠKODA este de zece ani un partener puternic şi de încredere pentru evenimentele internaţionale de ciclism. Eu personal simt în timpul cursei că ŠKODA mea este mai mult decât o simplă maşină, este biroul meu şi locul în care îmi petrec cea mai mare parte a zilei', spune Christian Prudhomme, director pentru ciclism al A.S.O. şi directorul Tour de France. Suntem deosebit de încântaţi să continuăm pe o perioadă de încă cinci ani cooperarea noastră de succes cu o marcă ce are o evoluţie atât de dinamică.'

Utilizarea automobilelor ŠKODA a jucat dintotdeauna un important rol al sponsorizării Tour de France. An de an, peste 200 de maşini ŠKODA călătoresc 2,8 milioane de kilometri în timpul evenimentului ciclist numărul unu din Franţa. În ultimii zece ani a fost parcursă o distanţă de circa 28 milioane de kilometri, ŠKODA dovedindu-şi astfel fiabilitatea. În toată această perioadă nicio singură maşină nu a fost nevoită să-şi întrerupă drumul din cauza unei defecţiuni tehnice.

Suplimentar faţă de automobilele ŠKODA, marca este prezentă cu bannere şi panouri publicitare de mari dimensiuni, precum şi pe toate canalele de comunicare.

Alături de hocheiul pe gheaţă, ciclismul este cel mai important pilon de susținere ale strategiei de sponsorizare a producătorului auto ceh. ŠKODA susţine importante evenimente profesioniste de ciclism, dar şi ciclismul în general. Printre altele, ‘Bike for Life, ‘Ride London şi  ‘Velothon Berlin beneficiază  de asemenea de suportul mărcii ŠKODA.

ŠKODA îşi arată însă legătura strânsă cu ciclismul şi mai departe decât doar prin sponsorizare. De ani de zile, bicicletele şi accesoriile corespunzătoare se numără printre produsele gamei extinse a mărcii ŠKODA. Colecţia actuală de biciclete ŠKODA dispune de zece modele şi este mai atractivă ca niciodată.

Adaugă un comentariu