La Monte Carlo străzile sunt strâmte. Škoda Fabia Monte Carlo este perfectă pentru orașul mediteraneean.

Pe teritoriul Europei de Est, producătorul din Cehia nu are termen de comparație în termeni de vechime a tradiției și implicare în motorsport. Poate că unora le sună ciudat denumirea ediției speciale Škoda Fabia Monte Carlo, însă ea are o acoperire mai mult decât decentă în istoria mărcii (1936 a fost anul în care un automobil Škoda a parcurs întregul Raliu Monte Carlo).

Škoda Fabia Monte Carlo este varianta care aduce la nivel de completitudine oferta noii generații de clasă mică Fabia. Prima versiune Monte Carlo a seriei a fost lansată în 2011. Revenind la proaspăt lansata Škoda Fabia Monte Carlo, aceasta este disponibilă cu două variante de motorizare, de 110 și de 150 CP. Vorbim aici despre motoare cu trei cilindri de tip 1.0 TSI sau cu patru cilindri, din seria 1.5 TSI.

Jantele personalizate Procyon pot avea diametre de 17 sau 18 inchi. Detaliile aerodinamice specific reduc coeficientul de rezistență șa înaintare la Cx=0,28 (rezultă un avantaj la consum de 0,2 l/100 km față de o caroserie standard).

În interior găsim scaune sport și un volan multifunctional cu trei brațe. Detaliile din fibre de carbon li accentele roșii evocă ambianța din motorsport. Variantele dotate cu cutiide viteze de tip DSG au și padele pentru schimbarea treptelor de la volan, iar sistemul multimedia cel mai avansat disponibil pentru Fabia, numit Amundsen, vine cu un touchscreen de 9,2 inchi. Comenzile vocale și prin gesturi sunt disponibile în cazul său.

Adaugă un comentariu