Succesul Mazda in Europa sfideaza piata

Inmatricularile noi de vehicule de pasageri Mazda au crescut cu 18% in 2013 comparativ cu 2012, in timp ce piata din Europa a scazut cu 1.8% – al saselea an consecutiv de declin. 

Mazda a inregistrat performante pe toate pietele, in multe cazuri cu procente semnificativ mai mari,  raportand cresteri de doua cifre in trei din fiecare patru tari. Regiunea nordica a fost foarte robusta, cu o crestere de 59% a vanzarilor in 2013 comparativ cu 2012. In Norvegia vanzarile practic s-au dublat, in timp ce in Polonia cresterea a fost de 73%, in Portugalia de 44%, in Ungaria de 41%, iar in Republica Ceha si Slovacia de 38%. In ceea ce priveste cele 5 piete mari din Europa, vanzarile Mazda in Germania au crescut cu 11% in 2013 comparativ cu 2012, cu 19% in Marea Britanie, 18% in Franta, 32% in Spania si 7% in Italia. Numarul total de unitati vandute in Europa in 2013 a depasit 150.000. Prin urmare, cota de piata a companiei a crescut la 1.2%, in crestere cu doua zecimi comparativ cu 2012. In Romania, Mazda inregistrat o majorare a vanzarilor cu 38% in 2013 comparativ cu 2012.

Vanzarile Mazda au crescut constant in 2013, inregistrand o majorare de 36% in trimestrul 4 comparativ cu aceeasi perioada din 2012*, ca urmare a lansarii noii Mazda3. Mazda va sustine acest ritm de crestere si in 2014, avand in vedere sosirea unei noi generatii de modele si imbunatatirea conditiilor de piata in Europa.

Adaugă un comentariu