Tentație virtulală și virtual irezistibilă: Genesis X Gran Berlinetta VGT abordează tema sportivității elitiste.

Prezentarea conceptului Genesis X Gran Berlinetta Vision Gran Turismo a fost prilejuită de finala mondială de gaming Gran Turismo World Series din Barcelona, ​​​​Spania. Coupe-ul a fost creat pentru a deveni parte integrantă a seriei Vision Gran Turismo de la Polyphony Digital și va fi disponibil pentru cursele virtuale începând din ianuarie 2024.

Cu mici excepții, întregul patrimoniu stilistic și tehnic al genului GT tradițional pare să fie lăsat în urmă de către majoritatea producătorilor auto ai lumii occidentale fără măcar un regret în privire. Surprinzătoare este atitudinea constructorilor asiatici vis-à-vis de această temă, un bun exemplu în sensul respectiv fiind conceptul Genesis X Gran Berlinetta VGT.

Poate că este destinată oficial numai lumii virtuale, dar această mașină are la bază o ipoteză tehnică realistă, dezvoltată complet. Caroseria evocă fără rezerve tratările stilistice italiene (numele, de asemenea) și parcă vedem în liniile și proporțiile sale un succesor pentru Ferrari 365 GTB/4 Daytona. Notând coeficientul aerodinamic Cx=0,34 (altfel bun, dar cu loc de mai bine) comunicat de Genesis, parcă ne amintim de cuvintele marelui Enzo Ferrari: „aerodinamica este pentru cei care nu știu să facă motoare'. Desigur, mesajul este provocator și incitant, chiar dacă astăzi știm că lucrurile stau un pic difierit.

Întru totul remarcabil este că designerii au reușit atât să asimileze fără neclarități aspectul lui Genesis X Gran Berlinetta VGT cu genul GT tradițional, cât și să-I ofere o identitate puternică și distinctă. Dincolo de asta, cert este că specialiștii de la Genesis s-au preocupat fără rețineri și de partea tehnică a lui Genesis X Gran Berlinetta VGT. Aceasta ar trebui să includă o motorizare V6 din seria Lambda 11 amplasată, după cum o sugerează vizibil proporțiile mașinii, în spatele punții din față.

Prestațiile acesteia ar trebui să fie susținute de contribuția unei părți electrice conforme tehnologiei Genesis E-SC, astfel încăt puterea sistemului să dezvolte până la 1071 CP, cuplul maxim fiind cotat la 1337 Nm. Propulsorul V6, al cărui regim maxim atinge 10000 rpm, pune la dispoziție 870 CP și 1071 Nm. Motorul electric integrat este de origine Yasa, furnizând 201 CP și un cuplu care se ridică la 252 Nm.

Adaugă un comentariu

Articole similare