Toyota, cel mai valoros brand auto din lume. Evoluție impresionantă pentru Tesla

Toyota rămâne și în 2020 în topul celor mai bogate branduri auto din lume, cu o valoare estimată de 28,4 miliarde de dolari.

Citește și:

Cinci greșeli frecvente pe care le fac șoferii cu sistemul de aer condiționat

Toyota este și în 2020 pe prima poziție a clasamentului celor mai valoroase branduri auto din lume, potrivit unui studiu efectuat de Kantar — o companie care se ocupă cu cercetarea de piață. Valoarea Toyota a ajuns la 28,4 miliarde de dolari, o scădere cu 3% față de anul precedent, însă își păstrează o distanță considerabilă față de urmăritorii săi din clasament: Mercedes-Benz (21,3 miliarde de dolari, -9%) și BMW (20,5 miliarde de dolari, -12%).

Pe locul patru se situează Tesla, surpriza de anul acesta, după ce a înregistrat o creștere de 22%, ajungând să valoreze acum 11,3 miliarde de dolari. Producătorul american de electrice a devansat branduri consacrate în acest top, precum Ford (locul 5), Honda (locul 6) și Nissan (locul 7). Ultimele trei poziții ale clasamentului de anul acesta sunt completate de Audi, Volkswagen și Porsche.

Analiștii de la Kantar au menționat că sectorul auto se află în declin continuu din 2008, când au fost loviți, alături de toate celelalte sectoare economice, de criza financiară mondială. Producătorii duc o campanie puternică pe nișa electrică, una care a fost împiedicată de actuala criză cauzată de pandemia COVID-19.

Adaugă un comentariu