Turbo pentru Mercedes CL

Mercedes CL a primit un facelift, iar CL500 are acum un motor V8 turbo.

Cu ocazia faceliftului la CL, Mercedes a lansat in premiera noul V8 bi-turbo de 4663 cmc si 435 CP care inlocuieste vechiul V8 aspirat de 5,5 litri si 388 CP.

Mercedes avea in gama un V8 aspirat cu exact aceeasi cilindree – 4663 cmc – existent pe GL si Clasa S, unde furniza 340 CP. Supraalimentat cu doua turbine, acesta are acum 105 CP in plus la o cilindree mai mica cu 800 cmc.

Fata de vechiul motor de 5,5 litri si 388 CP, noul V8 biturbo consuma in medie doar 9,5 l/100 km (23% mai putin), are 12% mai multa putere si 32% mai mult cuplu (de la 530 la 700 Nm).

Pachetul BlueDIRECT al noului V8 bi-turbo include a treia generatie a sistemului de injectie directa de benzina si functie start-stop. Tot in premiera, CL ofera un sistem activ de pastrare a benzii. La trecerea peste o banda continua, volanul vibreaza si prin intermediul ESP, franeaza rotile de pe partea opusa celor care au depasit banda continua. De asemenea, sistemul de asistare a unghiului mort este acum activ.

In afara de avertizarea vizuala si sonora, daca soferul se apropie periculos de un vehicul de pe cealalta banda, ESP-ul actioneaza franele la rotile de pe partea opusa. CL600 cu motorul V12 turbo de 517 CP ramane in program neschimbat si are standard printre altele sistem de navigatie si multimedia Comand APS.

Adaugă un comentariu