Pe scurt, până unde poate să ajungă o mașină electrică pe autostradă? Exemplu: Ford Mustang Mach-E AWD.

Ford Mustang Mach-E AWD se prevalează de numele și (parțial) de designul legendei americane din segmentul automobilelor sportive pentru a impulsiona ascensiunea mărcii în sfera electromobilității. Ce-i drept, accelerațiile sale foarte rapide se potrivesc cu trimiterea denumirii. Prețul de bază al mașinii este de 69.300 de euro.

În cazul variantei de față, producătorul a optat pentru o baterie destul de mare, de 98,7 kWh și două motoare electrice. După cum era de așteptat și după cum sugerează silueta sa de SUV-coupe impunătoare, masa mașinii depășește bine pragul celor două tone, atingând 2182 kg. Conectată la o sursă capabilă să furnizeze 150 kW, bateria de încarcă de la 10 la 80% din capacitate în 45 de minute. Având bateria plină, sistemul de propulsie al lui Ford Mustang Mach-E AWD, capabil să dezvolte 351 CP și un cuplu maxim de 580 Nm, ar putea (oficial) să asigure acoperirea unei distanțe de 540 km. Accelerația de la 0 la 100 km/h care durează 5,1 s a lui Ford Mustang Mach-E AWD lasă în urmă modele sportive de mare serie ale unor mărci apreciate, inclusiv pe „fratele’ Ford Mustang 2.3L Turbo EcoBoost (5,3 s).

Autonomie în condițiile rulării cu viteza de 130 km/h – 367 km (test AUTO BILD – Germania)

Adaugă un comentariu

Articole similare