Dacă până acum v-ați obișnuit să vă prezentăm mașini și tehnologii, astăzi venim cu o noutate ceva mai aparte. Volkswagen a decis că este momentul să facă o schimbare și în dreptul fontului folosit sub logo-ul brandului.
Noul font se numește simplu Volkswagen Text și vine să-l înlocuiască pe vechiul Volkswagen Utopia. Oficialii germani spun că noua formă a textului este mai dinamică, renunțându-se astfel la stilul „geometric”.
Noul font va fi folosit atât la exteriorul, cât și la interiorul viitoarelor modele produse de nemți, iar stilul ales a fost inspirat de formele vehiculelor produse până acum.
Noua formă a textului a fost realizată de agenția de publicitate MetaDesign, iar Xavier Chardon, directorul de marketing Volkswagen, spune că vom vedea noul font pe absolut toate broșurile de prezentare viitoare.
Sursa | CarAndDriver
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2015/05/volkswagen-font.jpg)

:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2024/01/VW-Golf-8-facelift-4.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/04/Ultimele-VW-motoare-combustie-001.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/03/topulcelormaifiabilemasinidinconcernulvolkswagen.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)