E oficial: VW își schimbă sigla! Cum va arăta noua versiune

În încercarea de a se distanța cât mai mult posibil de scandalul Dieselgate, VW își va schimba complet imaginea. Constructorul din Wolfsburg va avea o nouă siglă începând din această toamnă, una pe care oficialii companiei o descriu drept „mai îndrăzneață și mai colorată”.

Volkswagen pășește încrezător către un nou capitol din istoria sa, dar nu numai din punctul de vedere al tehnologiei ecologice implementate în „familia” ID. Constructorul german își dublează progresul cu o reîmprospătare a imaginii brandului, optând pentru o nouă siglă, un nou slogan și o voce feminină care să rostească motto-ul respectiv.

 

Citește și:

România, țara șoselelor blestemate! La noi mor cei mai mulți pietoni și bicicliști

Vinieta de București: Cum îi poți spune Gabrielei Firea ce crezi despre noul său proiect

De senzație! Cum poți să păcălești radarul cu o…rochie

 

În ce privește viitorul logo, oficialii companiei îl descriu drept „mai îndrăzneț și mai colorat”, cu un design minimalist 2D. Potrivit CarScoops, literele V și W vor continua să se îmbine într-un mod similar cu cel de până acum, pentru a nu compromite recognoscibilitatea mărcii.

Jurgen Stackmann, membru al Consiliului de Administrație al VW, spune că schimbarea este una logică și binevenită: „Volkswagen a implementat decizii îndrăznețe în aproape toate sferele de activitate. Rebranding-ul este consecința logică a reorientării strategice a brandului nostru. Sunt foarte mândru de ceea ce am realizat: Noul Volkswagen are o prezentare puternică, proaspătă, pozitivă și atrăgătoare”.

Noul logo VW va fi introdus în 171 de țări, începând din această toamnă cu cele din Europa. Sigla va fi prezentată oficial la Salonul Auto de la Frankfurt, organizat în perioada 12-22 septembrie.

taguri
Adaugă un comentariu