Chevrolet Malibu – Ruda cu Insignia

Chevrolet Malibu utilizeaza aceeasi platforma si caroserie pe baza careia este produs Opel Insignia, dar este asteptat sa aiba un pret de achizitie mai mic. 

Altii au creat aceasta reteta de succes si au dovedit ca se poate, iar GM face din Chevrolet o marca ce poate vinde volume importante in Europa cu modele ce au la baza platformele dezvoltate de Opel. Nimic rau in asta, ba chiar bine pentru ca baza de plecare este una solida in aceste conditii. Chevrolet Malibu este una dintre cele mai mari modele din clasa medie, masurand 4,86 metri, ceea ce face ca prezenta vizuala sa fie una impozanta. Elementele de design distincte marcii nu lipsesc, partea frontala avand binecunoscuta grila Chevrolet, iar cea din spate un set de stopuri desenate tipic patru marca americana. In interior, pasagerii au la dispozitie o oferta de spatiu generoasa, bancheta spate este fractionabila si rabatabila, dar nu creeaza o suprafata plana de incarcare cu portbagajul care are un volum de 545 litri.

In momentul lansarii, Malibu va fi oferit cu doua motorizari, una aspirata de 2,4 litri pe benzina (167 CP, indisponibila in Romania) si una turbo-diesel de 2,0 litri (160 CP), dezvoltata din cea existenta la Insignia si produsa in fabrica de la Kaiserslautern. Ambele motorizari pot fi comandate impreuna cu o cutie manuala cu 6 trepte sau una automata cu 6 trepte.

In versiunea de top, Malibu va dispune de sistem de navigatie cu ecran tactil, conexiune Bluetooth pentru telefonul mobil, faruri cu xenon, tapiterie din piele, scaune incalzite, senzori de parcare precum si alte optiuni ce vor face viata la volan mai usoara, dar si mai placuta si va costa in Romania 26.273 euro cu TVA.

Mai multe impresii de la volan si despre cum se conduce Malibu poti sa citesti in numarul 18 din Auto Bild care apare pe piata pe 4 octobrie. 

Adaugă un comentariu