BMW Group explorează piața IT din România

Anul trecut, Porsche Engineering a demarat un proiect în Cluj-Napoca. Constrcutorul din Stuttgart a deschis în vestul țării un centru de dezvoltare software, iar lucrurile s-au mișcat atât de bine încât anul acesta, departamentul din Cluj-Napoca ar urma să își tripleze numărul de angajați. Și toate acestea pentru că piața din România s-a dezvoltat excelent în acest domeniu și performează după cerințele marilor companii. 

BMW Group a vizitat România în toamna anului trecut în vederea explorării pieței de IT. Acum, oficialii grupului au revenit în România și s-au întâlnit cu zeci de companii românești din industria IT în vederea identificării unor potențiale oportunități de colaborare.

După cum știți, BMW este unul dintre acei constructori care mizează enorm pe dezvoltarea de tehnologii. Noua strategie a germanilor se numește NUMBER ONE > Next și are în prim-plan digitalizarea. Strategia este construită pe baza conceptului A.C.E.S – Autonomous, Connected, Electrified and Shared.

Adaugă un comentariu