Ghinioanele se țin lanț pentru Autostrada Transilvania, care pare deja o epopee demnă de legenda Meșterului Manole. Comania națională de drumuri a reziliat un alt contract important al autostrăzii.
Contractul fusese semnat cu firma italiană ICM SpA și cu cea portugheză Viaponte pentru o valoare de 446 milioane lei și prevederea realizarea a 16 kilometri între localitățile Mihăiești și Nădășelu. Este, astfel, al patrulea contract pierdut de CNAIR din Autostrada Transilvania.
Citește și: Compania de Drumuri a lucrat 10 kilometri de autostradă în 2017
Conform contractului, primele șase luni, respectiv până în aprilie 2017, au fost destinate activităților de proiectare, iar lucrările propriu-zise ar fi trebuit să înceapă încă din luna aprilie. Deși au trecut trei luni de atunci, stadiul fizic al autostrăzii este de 0%.
Alte trei contracte au fost reziliate de la începutul lucrărilor la Autostrada Transilvania: Brașov-Borș, constructor Bechtel, reziliat în mai 2013, Tg.Mureș-Ungheni și drumul legătură, constructori Lemacons & Vega & Arcada, reziliat în martie 2016 și, respectiv, Suplacu de Barcău-Borș, constructor Corsan & Consinit, reziliat în noiembrie 2016.
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2017/02/autostrada.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2022/12/Autostrada-Sibiu-Boita.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2022/08/6-autostrada.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2022/07/pod-viaduct-autostrada-Talmacel.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)