Cum ar arăta coronavirusul în diferite limbaje de design auto (FOTO)

„Ar fi fost mai bine dacă COVID-19 era designer auto’ este colecția unui grafician, care portretizează virusul în diferite stiluri de design.

Citește și:

Petrom, afectată de epidemia de coronavirus: prețurile scad, rafinăria produce mai puțin

Coronavirus: înmormântări ca la „drive-thru’ în Spania

Coronavirus: cum ajungi la Mc Drive în Buzău dacă n-ai mașină (VIDEO)

Coronavirusul l-a afectat și pe Elon Musk. Află câți bani a pierdut patronul Tesla din cauza COVID-19

Amintiri pre-coronavirus: un eveniment BMW Seria 2 Gran Coupe care nu a mai fost

Coronavirusul a devenit atât de popular încât are propriul său emoji. Din păcate, popularitatea sa este asociată cu 95.000 de decese (câte erau la momentul scrierii acestui articol) în întreaga lume, și cu o criză economică mondială din care cu greu ne vom reveni. Însă, ca o notă optimistă: ne vom reveni, că asta știm să facem cel mai bine!

În aceeași notă optimistă — cu accente de umor — un grafician iscusit în această arie creativă s-a întrebat oare cum ar arăta molecula SARS-Cov-2 dacă ar fi desenată de diferite branduri auto. Scopul colecției create de Rezo Lomaia nu este aceea de a jigni pe nimeni, ci de a descreți frunțile și de a aduce o notă de pozitivism în viețile noastre.

Acesta s-a inspirat, firește, de limbajul de design al anumitor branduri pentru a da o „semnătură’ proprie coronavirusului. Polestar este minimalist, Jeep arată pregătit de orice, iar Porsche își păstrează formele rotunjite și accente galbene. Lamborghini… e tăios și, probabil, cel mai aerodinamic dintre toate de până acum. În cazul în care vrei să vezi mai multe lucrări ale artistului, le vei găsi pe contul său de Instagram. Până atunci te poți amuza cu imaginile din galeria de mai sus.

Adaugă un comentariu