Nimic nu mai e cum a fost, deși destule detalii vizibile ale Lanciei Ypsilon 2025 trimit la identitatea și tradiția casei.

Noul început al mărcii Lancia contează explicit pe automobile avansate și relevante în perspectiva anilor caree vin, dar, simultan, este marcat de un mesaj implicit referitor la origini și punctul inițial. Din acest motiv, Lancia Ypsilon Edizione Limitata Cassina va fi distribuită în Italia în doar 1906 unități certificate și numerotate, ca o legătură istoric-spirituală vizând anul de înființare al mărcii Lancia.

Astfel se crează o materializare a legăturii dintre două mărci remarcabile, fiecare în sectorul său: domeniul auto și designul interior. Lancia Ypsilon Edizione Limitata Cassina face următorii pași într-o călătorie care a început cu interiorul conceptului Lancia Pu+Ra HPE: cele două mărci sunt legate de valori comune, precum vocația pentru cercetare și inovare, respectul pentru trecut și tradiție, precum și atenție la problemele de mediu.

Combinând tradiția și inovația în conformitate cu limbajul de design pur și radical al mărcii, Lancia Ypsilon Edizione Limitata Cassina este prima mașină inspirată din lumea mobilierului italian. Înfățișarea sa vine să ilustreze distincția, confortul și bunăstarea la bord.

Lancia Ypsilon Edizione Limitata Cassina reflectă cea mai mare atenție pentru fiecare detaliu de ambient, de la selecția materialelor până la alegerea culorilor. Albastrul este folosit aici ca o nuanță iconică a tradiției Lancia, apărând atât în interiorul mașinii, cât și în exterior.

O catifea albastră moale din fire 100% reciclate învăluie scaunele cu model „cannelloni'. Sunt vizibile și cusături duble, cu aceeași culoare, reluată mai departe în accentele de pe panourile ușilor și de pe tabloul de bord, toate acestea creând un spațiu interior elegant și coerent în tratarea estetică.

Cel mai puternic element de personalizare interioară este acel „tavolino' multifuncțional Cassina, amplasat la baza consolei centrale și realizat dintr-un material de sinteză pe bază de plastic, care subliniază experiența de fabricație a producătorului. Este primul „tavolino' văzut în interiorul unei mașini, fiind folosit de Lancia pentru a crea un spațiu primitor și ospitalier, în conformitate cu valorile sale istorice. Habitaclul devine așadar o „cameră de zi' autentică, pentru a garanta confortul tipic caselor italiene: un spațiu armonios și elegant.

Albastrul Lancia se regăsește și pe caroseria unică, elegantă și contemporană a automobilului, în contrast cu negrul jantelor din aliaj și cu „îmbrăcămintea' întunecată a acestora. Rezultatul este un impact vizual rafinat și omogen, lipsit de orice placare cromată.

Dispunând de propulsie 100% electrică, Lancia Ypsilon oferă o autonomie de până la 403 km în ciclul combinat WLTP. Încărcarea rapidă pentru a ridica resursele bateriei de la 20 la 80% se poate desfășura în doar 24 de minute. În 10 minute, se pot obține resurse de energie suficiente pentru 100 km. Lancia Ypsilon beneficiază de Free2move Charge, un ecosistem propriu complet și integrat de 360° care oferă o gestionare cuprinzătoare cu acoperire nonstop a funcționării mașinii și un management eficient al energiei, pentru a îndeplini toate necesitățile și cerințele clienților, fie acasă, fie la drum.

Referitor la design, Lancia Ypsilon reinterpretează cu o notă modernă grila frontală istorică, acum conturată folosind trei raze de lumină. De asemenea, noua personalitate a mărcii va fi evidențiată prin inscripția Lancia în grafică latină, iconicele stopuri LED rotunde – inspirate de legendarul Lancia Stratos, inovatorul S.A.L.A. (sistem de infotainment Sound Air Light Augmentation). Lancia Ypsilon propune inclusiv conducere autonomă de gradul 2, pentru a călători în afara orașului mai sigur și cu o experiență simplificată în mașină.

Lancia Ypsilon este o mașină de oraș inteligentă. Sistemul de asistență la parcare face vehiculul mai ușor de condus și manevrat în oraș, datorită camerelor și senzorilor față și spate. Cele două ecrane de 10,25″ (panou de instrumente și touchscreen de infotainment) afișează în manieră clară informațiile și pot fi personalizate atât în ceea ce privește aspectul, cât și culorile. La bord, este posibilă încărcarea telefoanelor fără fir, plus stabilirea conexiunilor Bluetooth prin softuri Android Auto/Apple CarPlay.

Lancia Ypsilon reprezintă primul pas în renașterea mărcii, a cărui strategie clară și ambițioasă de electrificare merge în linie cu planul strategic Stellantis „Dare Forward'.

Adaugă un comentariu