Top 5 mașini premium de oraș destinate femeilor

E drept, mașinile mici sunt asociate de cele mai multe ori cu costurile de achiziție și de întreținere reduse, însă există câteva modele în segmentul mini care cochetează vizibil cu lumea luxului.

Și cum principalul public al acestor modele sunt reprezentantele sexului frumos, iată cinci propuneri de mașini premium care ar trebui să le reprezinte:

Lancia Ypsilon

Lancia-Ypsilon-2012

Bazată pe platforma lui Fiat 500 (cu care împarte și motoarele), cel mai mic model din gama Lancia se dorește o alternativă (și mai) premium la bestsellerul pe care tocmai l-am menționat. În plus, este disponibilă exclusiv într-o versiune cu cinci portiere, îmbunătățind accesul în habitaclu. Recognoscibilă instantaneu drept o italiancă autentică, Ypsilon îmbracă atât culori pretențioase la exterior, cât și materiale alese în interior – versiunile de top având tapițerie din piele sau Alcantara și porțiuni ale planșei de bord acoperite cu material textil. Paleta de motorizări include două unități pe benzină și un diesel, cu puteri cu prinse între 69 și 95 CP. Cel mai carismatic dintre acestea este premiatul TwinAir de 0,9 litri, care datorită arhitecturii sale cu doi cilindri are un sunet și un temperament aparte. Numai că, deși pare foarte economic pe hârtie, lucrurile stau diferit în realitate, fiind chiar cel mai gurmand din gamă.

NICIODATĂ să nu cumperi o mașină second-hand fără să verifici ASTA!

STAI LA BLOC? Și tu riști asta în fiecare an!

Audi A1

audi-a1-sportback-launched-in-malaysia-photo-gallery_15

Clientela mai pretențioasă nu va lua în calcul decât vreo două-trei modele din această listă, iar una dintre ele va fi, cu siguranță, Audi A1. Recent restilizată, citadina germană împachetează toată atmosfera premium a unui Audi într-un pachet mai scurt de patru metri. Evident, calitatea fabricației este fără cusur, materialele sunt solide, dar fine, iar rafinamentul tehnic este la alte standarde. Doar că stilul rece al modelelor din Ingolstadt s-ar putea să nu fie pe placul celor care își doresc o mașină mică și veselă. Cel puțin latura practică este foarte bine pusă în valoare de cele două versiuni de caroserie, cu trei și cinci uși.

Incredibil! Cum se fură la pompele din România când angajatul benzinăriei îi spune șoferului: Pot să vă ajut?’

Gama de motorizări cuprinde atât opțiuni pe benzină cât și diesel, cu puteri cuprinse între 90 și 150 CP. Indiferent de versiunea de motorizare aleasă, trebuie neapărat să fie bifată și transmisa automată cu ambreiaj dublu și șapte rapoarte S-Tronic, care funcționează impecabil. Chiar dacă este cel mai mic din gamă, A1 are o listă de opționale impresionantă, cu prețuri pe măsura prestigiului Audi.

MINI

2014-Mini-Cooper

Deși dimensiunile exterioare la care a ajuns noul model nu prea se mai potrivesc cu numele mașinii, MINI este mai atrăgător ca oricând. BMW a injectat cele mai noi tehnologii în micul hatchback britanic, iar lista de opționale este de-a dreptul kilometrică, depășind-o chiar și pe cea a unor modele cu pretenții din clasele superioare. Important este că MINI și-a păstrat comportamentul dinamic cu trăsături sportive, indiferent de versiunea de motorizare aleasă. Și că tot am adus vorba, oferta de motoare este extrem de generoasă, pornind de la 95 CP în cazul versiunii One D și ajungând la 192 CP pentru vârful de gamă Cooper S. Sunt oferite atât cutii de viteze manuale cu șase trepte, cât și transmisii automate cu același număr de rapoarte. Interiorul noului MINI rămâne unul dintre cele mai originale din industrie, cu uriașul cadran de pe consola centrală (care nu mai încorporează însă și vitezometrul, acesta fiind mutat în spatele volanului la această generație) care găzduiește ecranul sistemului multimedia. Scaunele pot fi îmbrăcate în material textil, piele sau Alcantara iar pentru inserțiile de pe bord se poate opta pentru plastic lucios „Piano Black’, lemn sau aluminiu. Culoarea iluminării interioare poate fi schimbată după placul ocupanților dintr-o gamă largă de nuanțe, iar inelul luminos de pe consola centrală își schimbă culoarea în funcţie de controlul climatizării, volumul sistemului audio sau modul de conducere selectat.

Se poate mai mult de atât? Un român a dat înapoi 550.000 de kilometri la un Passat din 2011 din Germania

Citroën DS3

2015-Citroen-DS3-cabriolet-review-7

Deseori omisă de pe listele de cumpărături a doamnelor aflate în căutarea unei mașini de oraș, Citroën DS3 are numeroase atuuri. Campion al personalizării, disponibil în numeroase combinații cromatice care pătrund și în interior – iar paleta de culori cuprinde și nuanțe îndrăznețe, precum Fucsia, Magenta sau Lime – franțuzul cochet radiază o permanentă stare de bine. Este compact, oferă o poziție de condus ușor înălțată (pentru o vizibilitate mai bună) și se conduce foarte ușor indiferent de versiunea de motorizare aleasă. Și că tot am adus vorba, DS3 dispune de o gamă generoasă de motorizări, cu puteri între 68 și 207 CP, însă cele mai potrivite pentru trenul de rulare reglat mai sportiv sunt cele de top. Recomandarea noastră ar fi propulsorul pe benzină THP de 1,6 litri și 156 CP, cuplat la transmisia manuală cu șase trepte. Nu în ultimul rând, merită amintită varianta cabrio, care oferă un plafon textil culisabil în portbagaj – o soluție similară celei de la Fiat 500C.

După ce si-a vandut masina, au început să curgă amenzile. Mii de euro!

ADIO, MAŞINI DE BULGARIA! Autoturismele ‘bulgăreşti vor fi RADIATE

Ai idee CÂT CÂȘTIGĂ UN POLIȚIST în România? Nu te așteptai la SUMA ASTA!

smart fortwo/forfour

smart fortwo, BR C453, 2014 / smart forfour, BR W453, 2014

Deși pare că nu are ce căuta în această listă, date fiind dimensiunile sale și prețul de pornire, nu poate exista o discuție despre mașinile pentru femei în care să nu apară și un Beetle. Drăguță, șic, elegantă, veselă, retro – broscuța modernă a celor de la Volkswagen le bifează pe toate. Poate că nu oferă combinații infinite de culori și finisaje precum alte modele enumerate aici, dar Beetle este un etalon al stilului, al bunului gust și se poate adapta foarte bine oricărui context. Și chiar dacă este considerabil mai scump, oferă totuși un nivel de confort net superior majorității modelelor de clasă mini – chiar și dacă luăm în calcul doar interiorul mult mai spațios.

Adaugă un comentariu