Oficial: BMW Seria 1 facelift – Modificări pe toate fronturile

BMW a prezentat noul Seria 1 facelift.

Modelul german a primit o serie de modificări estetice, îmbunătățiri la nivelul habitaclului și o serie de motorizări de ultimă generație.

Design – BMW Seria 1 facelift

Noul BMW Seria 1 facelift se aliniază modelelor care deja au primit modificările destinate vârstei medii. Astfel, observăm grila frontală nouă, prizele de aer de dimensiuni mai mari, blocurile optice modificate și luminile diurne de tip LED, care acum sunt disponibile în standard. În partea posterioară vedem stopurile specifice în formă de L cu tehnologie LED.

bmw seria 1 facelift (25)

Interior – BMW Seria 1 facelift

Pe versiunea standard a lui BMW Seria 1 facelift, nemții au montat un sistem de aer condiționat automat, senzori de ploaie, BMW Radio Professional și sistemul iDrive care comunică cu șoferul și pasagerii prin intermediul unui ecran cu o diagonală de 6,5 inch. Materialele folosite de germani au o calitate de top, iar elementele cromate și cele din plastic negru lucios, completează look-ul oferite de habitaclu. Așa cum ne-a obișnuit până acum, BMW pune la dispoziție diverse pachete, pregătite să respecte standardele fiecăruia. Pentru Seria 1 facelift, BMW pune la bătaie pachetele Advantage, Sport Line, Urban Line și M Sport.

bmw seria 1 facelift (77)

Motorizari – BMW Seria 1 facelift

BMW spune că noul Seria 1 facelift va primi cele mai noi motorizări cu trei și patru cilindri dezvotate de inginerii bavarezi.

Cea mai frugală versiune a lui Seria 1 este 116d EfficientDynamics Edition. Aceasta sosește cu un motor diesel cu trei cilindri de 1,5 litri capabil să ofere 116 CP la 4,000 rpm și 270 Nm între 1,750 și 2,250 rpm. În aceste condiții, accelerația 0 – 100 km/h se desfășoară în 10,4 secunde, iar viteza maximă se oprește la 195 km/h. Pentru că l-am numit cel mai frugal, trebuie să știți că 116d EfficientDynamics Edition consumă între 3,4 și 3,8 litri la suta de kilometri și emite între 89 și 101 grame per kilometru.

Alături de această versiune, BMW mai oferă iubitorilor de motoare diesel și variantele 116d, 118d, cu și fără xDrive, și 120d, cu și fără xDrive. Pentru final am păstrat versiunea 125d care dispune de motorul de 2,0 litri capabil să ofere 224 CP și 450 Nm. Accelerația 0 – 100 km/h are loc în 6,3 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 240 km/h.

Pentru iubitorii motoarelor pe benzină, noul Seria 1 facelift va fi oferit în versiunile 116i, 118i, 120i și 125i. Entry-level-ul 116i va sosi în compania motorului cu trei cilindri care promite 109 CP între 4.500 și 6.000 rpm și 180 Nm de la 1.250 rpm. Accelerația 0 – 100 km/h are loc în 10,9 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 195 km/h.

În dreptul transmisiilor, clienții vor putea alege fie una manuală cu șase rapoarte, fie una automată Steptronic cu 8 trepte.

La final, amintim de sistemul Active Cruise Control cu funcția Stop & Go, și de Parking Assistant, sistem capabil să execute parcări laterale, dar și garări cu spatele. În locul celor 10 senzori utilizați până acum, BMW adoptă 12 astfel de dispozitive.

 

BMW M135i facelift și M135i xDrive facelift

Așa cum era normal, BMW continuă să ofere și versiunea M135i, disponibilă și cu tracțiunea integrală xDrive. Unitatea cu șase cilindri a acestuia a fost revizuită, și propune acum 326 CP între 5,800 și 6,000 rpm și 450 Nm între 1,300 și 4,500 rpm. Accelerația 0 – 100 km/h se desfășoară în 5,1 secunde, respectiv 4,9 secunde pentru versiunea echipată cu transmisia automată și fără tracțiune integrală.

Adaugă un comentariu