Cum faci un Cayenne de primă generație să arate bine? Îl modifici pentru expediții

Porsche este sinonim cu performanța, de regulă cea de pe circuit. Însă cineva a luat un Cayenne de primă generație și l-a modificat pentru expediții.

Citește și:

Porsche: două noi modele electrice până în 2022. Care vor fi acestea

Porsche 911 – Cultul personalităţii

Noul Porsche 911 Turbo S – galerie foto şi informaţii oficiale

Anunț mașini second-hand: Porsche Cayenne se dă pe gratis. Care este singura condiție

Porsche Taycan, praf și pulbere după ce a luat foc și a explodat într-un garaj (VIDEO)

Porsche Cayenne a fost promovat, la debut, ca cel mai rapid SUV de serie din lume. O titulatură care indică performanță pe asfalt — așa cum face mai orice Porsche. Însă SUV-ul de lux a fost proiectat și pentru aventuri în afara asfaltului, lucru pe care această poveste ni-l reamintește.

Un sudafrican care lucrează ca șef de creație la o companie din Austria și-a propus ca, la finalul contractului, să se întoarcă acasă pe roți. Și nu în cel mai rapid, ci în cel mai spectaculos mod posibil: organizând o expediție pe continentul african.

Shane Oosthuizen este fan Porsche de când se știe, așa că alegerea unui Cayenne ca mașină de expediție nu este surprinzătoare, însă este periculoasă — așa cum și el recunoaște, într-o discuție cu Crazy About Porsche.

„Siguranța este întotdeauna o grijă pe care o ai atunci când vorbești de Africa. De la animale la drumuri proaste și criminalitate — sunt chestii pe care nu poți să le ignori. […] Suntem foarte conștienți că vehiculul ales de noi va atrage multă atenție, așa că ruta trebuie să ocolească zonele suprapopulate. Iar asta vine cu noi alte lucruri de care să avem grijă,’ mărturisește Shane.

Să călătorești prin sălbăticie înseamnă să fii pregătit pentru orice, așa că SUV-ul lui Shane a trecut pe la băieții de la Delta 4×4 pentru câteva modificări. Cele mai evidente sunt setul de faruri PIAA montat în partea centrală și garda la sol mărită a lui Cayenne. Altfel, prima generație a SUV-ului Porsche a fost conceput ca un vehicul offroad: are diferențiale blocante, reductor și gardă la sol mare, mulțumită suspensiei pneumatice.

Povestea expediției — care va dura 3-4 luni, estimează Shane — dar și toate imaginile minunate ale experienței le găsiți pe blogul Cayenne Safari.

Adaugă un comentariu