Actualii factori perturbatori ai economiei mondiale au afectat și evoluția comercială a mărcii Kia. Iată și în ce măsură.

Conform comunicatului oficial de la începutul lunii iunie, Kia Corporation a înregistrat vânzări globale totale de 234.554 unități în mai 2022, o scădere de 4.9% față de aceeași perioadă a anului precedent. Vorbim de o scădere sesizabilă intrevenită deși Kia stă foarte bine referitor la calitate și la performanțele automobilelor din ofertă.

Gama modelelor SUV a condus vânzările globale în cursul lunii mai, Sportage fiind cel mai vândut model. Sportage a înregistrat vânzări globale de 37.949 unități în martie, urmat de modelele SUV Seltos și Sorento. Dintre piețele din afara Coreei de Sud, Asia-Pacific, India, Orientul Mijlociu și Africa și regiunile din America de Sud și Centrală au prezentat rezultate solide de vânzări.

Vânzările în Coreea de Sud Kia a înregistrat vânzări de 45.663 de unități în Coreea de Sud, o scădere cu 4.7% față de luna mai 2021. Pe piața coreeană, Sorento a înregistrat vânzări de 5.356 unități conducând vânzările SUV ale mărcii. Acesta a fost urmat de SUV-ul Sportage care a înregistrat 4.542 unități vândute. Vânzările în afara Coreei de Sud În afara Coreei de Sud, Kia a înregistrat vânzări de 188.891 unități, în scădere cu 5.0% față de aceeași perioadă a anului trecut.

SUV-urile Sportage și Seltos au continuat să conducă vânzările Kia cu 33.407 și respectiv 17.950 unități. Ca răspuns la provocările actuale ale pieței, Kia va continua să își ajusteze în mod flexibil producția în funcție de situația stocurilor și să minimizeze întreruperea producției. Bazându-se pe noi modele competitive, cum ar fi sedanul 100% electric EV6 – care a fost desemnat în februarie „Mașina anului 2022 în Europa’ – Kia va continua impulsionarea vânzărilor și va spori profitabilitatea, în timpul tranziției spre a deveni un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă.

Adaugă un comentariu

Articole similare