Alfa Romeo are un nou designer-șef: a lucrat înainte la Dacia și la Seat

Începând de la 1 iulie, Alfa Romeo va avea un nou designer-șef, Alejandro Mesonero-Romanos.

Cel mai nou angajat al mărcii italiene va fi subordonatul direct al lui Jean-Pierre Ploué, designer-șef al întregului concern Stellantis, de care aparține și marca Alfa Romeo. Potrivit noului său șef, 'Alejandro reprezintă o mare o oportunitate pentru Afla Romeo. A făcut o treabă extraordinară la Cupra și suntem nerăbdători să lucrăm cu el'.

Chiar dacă numele său nu este la fel de cunoscut publicului precum cel al altor designeri, Alejandro are în spate mulți ani în industria auto și a semnat numeroase proiecte importante.

În ultimele luni, Alejandro Mesonero-Romanos a fost designer-șef al mărcii Dacia, iar sub conducerea sa au fost finalizate atât conceptul Bigster, cât și noul logo al mărcii din Mioveni. Înainte de această scurtă perioadă la marca argeșeană, Alejandro Mesonero-Romanos a lucrat în cadrul concernului Volkswagen, unde a realizat mai multe modele Seat și Cupra.

Mai precis, Alejandro Mesonero-Romanos este omul căruia puteți să îi mulțumiți pentru felul în care arată modelele Cupra Formentor și Cupra Tavascan, precum și pentru cea de-a patra generație a lui Seat Leon și cea de-a cincea generație a lui Seat Ibiza. Acestea sunt doar câteva dintre proiectele la care a lucrat de-a lungul carierei sale, dar tot la acestea a avut și cele mai consistente contribuții.

La finalul zilei, indiferent cine este designer-șef al unei mărci auto, aspectul final al mașinii este obținut în urma colaborării dintre mai mulți designeri, iar șeful acestora are posibilitatea de a face schimbări asupra întregului ansamblu sau al unor elemente, în cazul în care consideră că este necesar. Chiar și așa, la finalul zilei, designerul-șef este cel care ajunge să fie apreciat peste ani sau înjurat de public, în funcție de reacția acestora la aspectul exterior al modelelor rezultate. Spre exemplu, în cazul mărcii BMW, există celebrul 'Bangle butt', care se referă la posterioarele modelelor Seria 6 E63/64 și Seria 7 E65/E66, ambele lansate în vremea în care Chris Bangle era designer-șef al mărcii bavareze.

Partea 1: Cele mai obscure și blamate mașini – află de ce strălucesc!

Adaugă un comentariu