Autostrada de Centură A0 Sud București se construiește cu viteza melcului

vezi galeria foto

De peste jumătate de an, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) analizează ofertele depuse pentru achiziţia lucrărilor de proiectare şi execuţie a Autostrăzii de Centură A0 Sud București.


Incredibil! Cum se fură la pompele din România când angajatul benzinăriei îi spune șoferului: Pot să vă ajut?’

Ce a văzut un fermier pe terenul său în urma unei plimbări cu mașina. Nu mi-a venit să cred!’

Specialiștii  susțin că timpul scurs reprezintă o întârziere nejustificată. Noul drum ar trebui să ocolească Capitala, paralel cu actuala Centură, și să lege autostrăzile A1 dinspre Pitești și A2 dinspre Constanța.

Când va intra în vigoare NOUA TAXĂ! Într-un fel sau altul, TOȚI O VOM PLĂTI!


Autostrada de Centură Bucureşti (A0), Sector Centură Sud: procedură de evaluare a ofertelor depuse pentru achiziţia lucrărilor de Proiectare şi Execuţie din data de 08.07.2017‘, se arată într-un răspuns remis cotidianului Libertatea.

Cu alte cuvinte, angajații companiei de drumuri încă nu ar fi terminat evaluarea ofertelor depuse de firmele interesate de proiect, deși a trecut mai bine de jumătate de an de când ar fi primit ofertele. Timpul scurs reprezintă o întârziere nejustificată, susțin specialiștii în achiziții publice consultați de Liberatea.


Acest nou segment de Centură ar urma să fie construit la profil de autostradă. Tronsonul de Sud al viitoarei autostrăzi de Centură va avea o lungime de 52 de km şi, potrivit Companiei de Drumuri, va permite descongestionarea circulaţiei în zona de Sud a Bucureştiului, asigurând traficul rutier de tranzit.

Proiectarea acestui segment de autostradă ar trebui să dureze 12 luni, iar execuţia alte 30 de luni. Lucrările ar trebui să înceapă, teoretic, după atribuirea contractului, care presupune mai întâi evaluarea sus-amintită a ofertelor. Asta doar dacă, după atribuirea contractului, nu vor exista contestații.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE