BMW X2 primește versiune plug-in hybrid. Ce promite X2 xDrive25e

Urmând rețeta aplicată de BMW lui X1, și X2 primește o versiune plug-in hybrid cu motor de 1,5 litri și autonomie electrică de până la 53 de kilometri.

Citește și:

Îndrăzneț: așa ar arăta o Dacia 1300 dacă ar fi lansată în 2020

BMW Group își plătește toate „datoriile' dintr-o dată — lansând patru modele într-o singură zi, printre care și Seria 5, pe care nu trebuie să-l ratezi — iar una dintre acestea este X2 în versiunea plug-in hybrid, botezată xDrive25e.

Așa cum ne-a anunțat încă de la începutul anului, BMW îl echipează pe X2 și cu o versiune de băgat în priză, păstrând rețeta pe care am văzut-o la X1.

În termeni tehnici, asta înseamnă un sistem format dintr-un motor termic cu trei cilindri, de 1,5 litri, cu 125 CP și 220 Nm, asociat cu unul electric cu 95 CP și 165 Nm. Puterea totală a sistemului este de 220 CP și 385 Nm, trimisă pe ambele punți — motorul termic acționează puntea față, iar cel electric se ocupă de roțile din spate. Resursele sunt gestionate inteligent de o transmisie automată cu șase trepte.

Cifrele de performanță ale lui X2 xDrive25e indică un sprint 0-100 km/h în 6,8 secunde și o viteză maximă de 195 km/h; în mod electric, X2 plug-in hybrid poate rula cu până la 135 km/h.

Motorul electric al lui X2 PHEV este alimentat de o baterie cu capacitate de 10 kWh, care promite o autonomie electrică maximă de 53 de kilometri, calculată după standardul WLTP. Încărcarea 0-80% durează aproape 2 ore și jumătate la un wallbox și aproximativ 5 ore la o priză domestică.

Conversia la PHEV a lui X2 i-a produs câteva modificări SUV-ului bavarez, cea mai importantă fiind micșorarea portbagajului la 410 litri, cu 60 de litri mai puțin decât versiunea standard. Totodată, garda la sol este coborâtă cu 10 mm.

BMW X2 xDrive25e își va face debutul pe piață în luna iulie a acestui an.

Adaugă un comentariu