Campanie educationala: „Mercedes-Benz Vito – Nota 10 la siguranta”

Mercedes-Benz Romania, cu sprijinul Organizatiei Salvati Copiii si al Centrelor Autorizate din Bucuresti, Autoklass si Tiriac Auto, a organizat noua campanie „Mercedes-Benz Vito – Nota 10 la siguranta”, adresata gradinitelor. Cei mici au luat parte la o lectie speciala de siguranta rutierasi au beneficiat de un transport sigur si confortabil cu modelul Vito.

Aceasta campanie educationala, dedicata copiilor cu varste cuprinse intre trei si sase ani, a avut scopul de a-i invata pe cei mici, intr-o maniera interactiva, regulile de circulatie si adoptarea unui comportament corect in mijloacele de transport public si personal, pentru a preveni si reduce numarul accidentelor rutiere.

„Prin aceasta initiativa dedicata gradinitelor, ne-am propus sa subliniem faptul ca transportul copiilor, in orice conditii, necesita o atentie si o siguranta deosebita. Modelul nostru, Vito, indeplineste cu succes aceste criterii, la care se adauga confortul absolut. In plus, mascota programului, MOKI, i-a captivat din nou pe cei mici cu lectiile de siguranta rutiera, care, in mod cert, vor ramane o experienta memorabila pentru ei!”, a declarat Ioana Lemnaru, Sales & Marketing Manager Vans, Mercedes-Benz Romania.

In cadrul acestor evenimente, copiii au beneficiat de un transport sigur si confortabil de la gradinite, cu mai multe autovehicule Vito. Voluntarii de la Organizatia Salvati Copiii le-au oferit celor mici informatii si sfaturi valoroase pentru siguranta lor, iar MOKI a fost alaturi de copii si i-a incurajat sa participe activ pe parcursul lectiilor interactive.

La finalul fiecarei intalniri, copiii au fost invitati sa faca un tur al Centrului Autorizat si au aflat informatii interesante din service. Modelul care a primit cea mai multa atentie a fost Vito, autovehiculul-emblema al campaniei „Nota 10 la siguranta.

Adaugă un comentariu