Creștere ușoară a vânzărilor BMW la nivel global

Vânzările mărcii BMW la nivel global, în primele trei trimestre din 2017, au crescut cu 3,9%, totalizând 1.537.497 de livrări către clienţii de pe mapamond.

În primele nouă luni ale anului, vânzările BMW X au crescut cu 12,5% (total 522.360 de automobile). Alte modele care au contribuit semnificativ la creşterea vânzărilor în acest an au fost BMW Seria 1 (143.018 / +10,8%) şi BMW Seria 7 (47.880 / +14,7%). Totodată, în septembrie, noul BMW Seria 5 a înregistrat o creştere a vânzărilor de 48,8% (23.737 de unităţi ) la nivel mondial, cu excepţia Chinei, unde Seria 5 este în faza de schimbare a modelului.

În primele nouă luni ale anului, MINI a înregistrat noi vânzări-record: în întreaga lume s-au livrat 271.394 de automobile către clienţi, cu o creştere de 2,8%.

Marca Rolls-Royce a livrat clienţilor 2.343 de automobile (-10,7%) în primele trei trimestre ale anului.

În ciuda vicisitudinilor importante pe piaţa importantă din Marea Britanie, vânzările BMW şi MINI din Europa au crescut uşor în primele trei trimestre ale anului, cu un total de 815.681 de automobile (+1,1%) livrate clienţilor.

Asia continuă să fie un vector de creştere semnificativ pentru vânzările BMW Group, cu o performanţă foarte bună a pieţei din China. Vânzările din Asia au crescut cu 13,2% (620.287) în cursul anului.

Declinul actual al pieţei de automobile din SUA se reflectă în datele BMW Group pentru America, care în acest an sunt mai mici cu 3,3% faţă de nivelul anului trecut.

taguri
Adaugă un comentariu