Dacia sarbatoreste 15 ani de succese sub umbrela Renault si 10 ani de la lansarea Logan

In 2014, Renault Romania aniverseaza 10 ani de la lansarea Logan si 15 ani de activitate. De la lansarea modelului Logan, in 2004, marca Dacia a inregistrat un adevarat succes comercial, cu peste 2,7 milioane de vehicule vandute in Europa si in bazinul mediteranean. De atunci, marca Dacia si-a extins si reinnoit gama de modele, oferind clientilor cea mai tanara gama din Europa.

De la intrarea sa in grupul Renault, in 1999, Dacia a devenit un actor major al economiei romanesti. In prezent este prima companie exportatoare a Romaniei si compania cu cea mai mare cifra de afaceri din tara.

„Privim in urma si ne dam seama cat am construit impreuna, in Romania. In 1999, Renault nu a preluat doar o uzina, pe care a transformat-o radical, ci a pus bazele unei constructii solide, a ceea ce astazi numim Renault Romania: un lant complet de activitati specifice industriei auto, de la studii de piata si produs, la design, inginerie, testare, fabricatie, pana la comercializare si post-vanzare’, declara Nicolas Maure, director general Dacia si Renault Romania.

Renault Romania in cifre:

•           17.000 angajati (din care 31% sunt femei)

  • 2,2 miliarde de euro investitii
  • 4,48 miliarde de euro cifra de afaceri in 2013
  • 2,9% din Produsul Intern Brut al Romaniei
  • 130.000 de locuri de munca generate in industria auto (peste 1.500 de furnizori implantati in Romania)
Adaugă un comentariu