Mercedes-Benz a transformat EQC într-un off-roader veritabil: 4×4² (FOTO)

vezi galeria foto

Mercedes-Benz s-a uitat lung la SUV-ul său electric EQC și s-a întrebat oare cum i-ar sta în costumație de off-road. Răspunsul: spectaculos.


Citește și:

Mercedes-Benz EQC: Primul SUV electric al mărcii a debutat oficial

Mercedes-Benz EQC – preţuri în România

Mercedes-AMG lucrează la primul său model electric de performanță, EQS

După G63 AMG 6×6, Mercedes a continuat să flirteze cu ideea de off-roader spectaculos. Așa a apărut Clasa G 4×4² și chiar Clasa E All-Terrain 4×4², cu toate că cea din urmă a fost doar un prototip.

Prototip este și modelul pe care îl vedeți aici: un EQC care primește tratamentul 4×4². La capitolul resurse de putere, EQC are suficient de multe — 408 cai-putere, 760 de Newtoni-metru — încât să-și tragă cu ușurință corpul, însă pentru a ieși de pe asfalt ai nevoie de altceva decât putere.


Astfel, EQC 4×4² a primit punți pe portale și o gardă la sol de 293 mm (în versiunea standard are doar 140 mm). Adâncimea maximă a vadului a crescut, implicit, și ea: măsoară acum 400 mm, cu 250 mm mai mult decât în versiunea de stradă. SUV-ul este acum cu 200 mm, iar lățimea acestuia a crescut, mulțumită kitului estetic, cu 100 mm.

Creșterea în înălțime i-a îmbunătățit dramatic și unghiurile caroseriei: unghiul de atac măsoară acum 31,8 grade (față de 20,6 grade), iar cel de degajare, 33 de grade (pe versiunea standard are doar 20 de grade). Așa cum probabil că ți-ai dat deja seama, și roțile sunt de mărimi impresionante: doar jantele au 20 de inci.


Nu știm dacă Mercedes-Benz intenționează să pună la vânzare o versiune off-road a lui EQC însă știm că acest prototip arată convingător de bine.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE