Mercedes CLS – noul standard în materie de coupe-uri cu patru uși

Cea de-a treia generație Mercedes CLS a debutat pe pământ american. Conceptul său păstrează nota aparte care a stat la baza formidabilului succes al seriei, dar este sesizabilă și o aliniere la imaginea limuzinelor din Clasa E.

Ce-i drept, la rândul său, relativ recent lansata Clasă E a insistat să lase în urmă caracterul de sedan premium solemn-conservator, specific generațiilor precedente, pentru a-și asuma rolul unui sclipitor și dinamic vârf de lance în ofensiva luxului avansat. Ca să vezi, ideea aceasta se potrivea tocmai bine cu mesajul în jurul căruia a fost, mai demult, elaborat conceptul seriei CLS. Așadar, nimic surprinzător în faptul că noul CLS adoptă o planșă de bord cu display panoramic, asemenea celei de la E-Class – asta pe lângă restul platformei tehnice. Consola centrală este mai degajată ca niciodată, designul său integrându-se mai degrabă în restul tapițeriei din jur decât în zona tehnică a planșei de bord. Impresia de confort rafinat are de câștigat de pe urma acestei tratări.

În profilul noului Mercedes-Benz CLS recunoaștem fluiditatea rafinată pe care au promovat-o generațiile precedente. Aceasta are cumva statutul acelei idei câștigătoare la care, în niciun caz, nu operezi schimbări radicale, ci doar actualizări. Designul părții frontale, în schimb, a primit misiunea de a redefini (fie și în parte) identitatea lui Mercedes CLS. Conturul măștii, mai lată în partea de jos, face referire la coupe-urile supersportive AMG-Mercedes, în timp ce forma farurilor cu tehnologie LED aduce un aer proaspăt.

Până acum, Mercedes-Benz  CLS a fost adesea etichetat ca o mașină care sacrifică latura practică în favoarea designului. Cu siguranță, nemții suportă greu astfel de observații și, după câte se vede, au încercat să mai modifice câte ceva în sensul respectiv. Explicația pentru care consola spate a noului CLS este mai degrabă masivă ține de oferirea unui volum mai mare pentru portbagaj. De asemenea, pavilionul pare a fi ceva mai înalt în zona locurilor din spate, de unde deducem că s-a lucrat și la spațiul din zona capului pentru pasagerii care iau loc acolo.

 

Cum SE FURĂ la pompele din România! Nu-ţi vine să crezi….

DACIA versus MERCEDES. Nimeni nu se aștepta al rezultatul ăsta!

taguri
Adaugă un comentariu