Opel revolutioneaza gama de motorizari diesel

Opel a declansat o adevarat ofensiva pe piata auto, cu nu mai putin de 27 de modele si 17 motorizari noi sau revizuite prevazute a fi lansate pana in 2018.

In cadrul acestei ofensive, gama de motorizari diesel se afla in centrul preocuparilor. Odata cu lansarea unitatii de 2,0 litri, gama de dieseluri Opel a fost innoita complet, la toate cele trei niveluri de cilindree. Astfel, unitatea de 1,3 litri, cu doua trepte de putere (75 CP si 95 CP), a fost complet revizuita odata cu lansarea noii Corsa, in timp ce unitatea de 1,6 litri, complet noua, a primit botezul pietei odata cu lansarea pe Zafira, fiind acum lansata si pe Astra si Mokka. Noua motorizare de 1,6 litri este disponibila in patru trepte de putere, de 95 CP, 110 CP, 120 CP si 136 CP. Dieselul de 2,0 litri este ultima piesa a puzzle-ului, debutand pe Insignia in versiunea de 170 CP. Ulterior, aceasta va fi disponibila si pe Zafira Tourer.

Opel: cat de bune sunt noile motorizari diesel

Pentru a testa noile dieseluri Opel de 1,6 litri (in versiunea de 136 CP pe Mokka) si 2,0 litri (pe Insignia), ne-am deplasat in Irlanda unde am parcurs mai multe sute de kilometri la volanul ambelor modele. Dintre cele doua unitati, favoritul nostru este cel de 1,6 litri, care-si merita cu prisosinta eticheta de whisper diesel’. Extrem de rafinat, acesta are un nivel de zgomot si vibratii asemanator cu cel al unuia cu benzina. Dieselul de 2,0 litri este o idee mai sonor in sarcina si la mersul in gol, dar ramane totusi unul dintre cele mai reusite de pe piata in acest moment.

 

Citeste si: Opel Astra 1.6 CDTI – evoluție tehnologică pentru unitatea diesel

Mai multe impresii de conducere si informatii despre noile dieseluri Opel puteti citi in revista Auto Bild nr. 5/2015, care apare pe 5 martie.

Adaugă un comentariu