Porsche 911 Targa: cel mai sofisticat 911 are prețuri care pornesc de la 134.000 €

Porsche a prezentat în premieră noul 911 Targa, un model omniprezent în istoria 911 și care încearcă să aducă laolaltă beneficiile celorlalte versiuni.

Citește și:

Zonele metropolitane din România unde poți să circuli cu mașina fără declarație

Noul 911 Targa apare pentru prima dată în fața publicului, reamintindu-ne care este cea mai frumoasă versiune de caroserie pentru legendarul model din Zuffenhausen. Bara argintie care joacă rolul montantului B își păstreză poziția și culoarea ca și înainte, la fel cum face și luneta care se întinde în spatele acesteia. Acoperișul textul, acționat electric, care se ascunde în spatele scaunelor poate fi acționat în 19 secunde, la viteze de până la 50 km/h.

În timp ce partea de sus a caroseriei poartă semnătura proprie targa, de la linia portierelor în jos modelul se bucură de aceeași platformă tehnică pe care o vedem pe Coupe și Cabriolet: un boxer de 3,0 litri, cu 385 CP (pentru Targa 4), respectiv 450 CP (Targa 4S). Resursele sunt trimise roților prin cutia automată PDK, însă 911 Targa 4S este disponibil și cu transmisie manuală cu șapte trepte.

0-100 km/h se întâmplă, în cazul lui 911 Targa 4, în 4,2 secunde, viteza maximă a aceste versiuni fiind de 289 km/h. Mai puternicul Targa 4S este mai rapid: 0-100 km/h în 3,6 secunde și o viteză maximă de 304 km/h.

În spatele jantelor de 19 inci (pe puntea față) și 20 de inci (pentru cele din spate) se ascund, în cazul lui Targa 4, discuri de frână de 330 mm. Targa 4S primește în standard discuri cu diametru de 350 mm. Ambele versiuni pot fi echipate opțional cu discuri de frână din compozit carbon-ceramic.

În România, prețurile pentru noul Porsche 911 Targa 4 pleacă de la 134.053 €, în timp ce pentru Targa 4S Porsche cere 149.528 €. Prețurile includ TVA.

Adaugă un comentariu