Peugeot 2008 a primit un refresh consistent pe parte vizuală și are parte de un update tehnic pentru versiunea electrică

Peugeot 2008 este un best-seller pe piața SUV-urilor din segmentul B de mai bine de trei ani, iar acum a făcut un nou pas înainte în ceea ce privește designul, tehnologia și electrificarea.

Lansat la sfârșitul anului 2019 și cu aproape 700.000 unități produse, Peugeot 2008 s-a aflat întotdeauna pe podium în ceea ce privește vânzările de SUV-uri de segment B în Europa și a fost chiar pe primul loc în 2021.

Noul Peugeot 2008 este produs la uzina din Vigo, Spania. Acesta va fi pus în vânzare în vara anului 2023, cu o gamă bazată pe trei versiuni – Active, Allure, GT – și patru motoare, inclusiv un nou motor complet electric de 115 kW/156 CP cu o autonomie de până la 406 km (ciclu mixt WLTP). Gama va fi extinsă în 2024, odată cu sosirea unui nou motor hibrid.

„Noul PEUGEOT 2008 își afirmă ascensiunea pe segmentul superior al pieței și intră într-o nouă dimensiune, datorită designului său, mai SUV ca niciodată, conectivității de generație nouă și autonomiei mai mari a noii versiuni electrice. Noul E-2008 este echipat cu cea mai recentă tehnologie electrică și oferă o autonomie de peste 400 km. Pe o piață foarte activă, noul PEUGEOT 2008 are tot ce-i trebuie ca să rămână în vârful podiumului SUV-urilor compacte. Acesta va continua să atragă o gamă largă de clienți în căutarea unei experiențe sustenabile, întruchipând perfect valorile PEUGEOT, a declarat Jerome Micheron, directorul de produs pentru Peugeot 2008.

 

După noile modele 508 berlină și 508 SW, 2008 este al doilea model care adoptă noua semnătură luminoasă Peugeot. Aceasta se caracterizează prin trei gheare luminoase verticale care sunt integrate în inserțiile negre lucioase de pe bara față a noului 2008. Combinația subliniază personalitatea puternică a modelului 2008 și designul robust de SUV. Toate versiunile au această nouă semnătură luminoasă. În versiunile GT, efectul frapant al celor trei gheare este extins pentru prima dată în iluminarea farurilor full LED prin utilizarea a trei module luminoase. Acest lucru distinge versiunile GT de restul gamei, conferindu-le o semnătură frontală exclusivă.

Noile lumini spate cu LED de pe toate versiunile noului 2008 redesenează cele trei gheare emblematice care caracterizează partea din spate a unui Peugeot. Aici, acestea sunt compuse din trei lamele duble orizontale suprapuse, fine și elegante, care contribuie la extinderea vizuală a aspectului mașinii. Luminile de mers înapoi și indicatoarele de direcție sunt tot LED.

 

Noul 2008 are o parte frontală nouă, care prezintă noua emblemă Peugeot Aceasta este mai lată și include un model lateral specific, care se conectează cu farurile și accentuează verticalitatea și alura puternică a vehiculului.

Culoarea Selenium Grey a fost aleasă drept culoare de lansare și este, de asemenea, culoare oferită în paleta disponibilă. Noua culoare Okenite White, bogată în reflexe gri albăstrui, va sublinia rafinamentul noului 2008. Versiunea GT este prevăzută standard cu un plafon negru în două tonuri. Toate modelele noi 2008 dispun de oglinzi laterale negre, indiferent de culoarea aleasă pentru caroserie.

 

Amplasat la nivelul ochilor, chiar deasupra volanului, panoul de instrumente de bord al noului 2008 este digital pe versiunile Allure și GT. Afișajul digital de 10 inci are un design nou și, la versiunile GT, un ecran 3D. Culoarea ecranului, ordinea și dispunerea informațiilor pot fi personalizate în totalitate conform cu preferințele șoferului. În versiunea Active, modelul 2008 are în continuare panoul de bord analogic.

Toate modelele 2008 sunt acum echipate standard cu un ecran central tactil de 10 inci (anterior fiind de 7 inci pe primele două niveluri de echipare). Acesta poate fi utilizat pentru a comanda funcțiile radio și de telefonie (versiunea Active) sau cea mai recentă generație a sistemelor de infotainment Peugeot i-Connect și i-Connect Advanced.

 

Puterea maximă a modelului E-2008 a crescut cu 15%, de la 100 kW/136 CP la 115 kW/156 CP, în timp ce bateria a fost mărită de la 50 kWh la 54 kWh. Un efort major în materie de eficiență permite ca majorarea performanțelor să fie completată de o creștere a autonomiei, care ajunge până la 406 km față de 345 km anterior (ciclu mixt WLTP).

Sunt disponibile două tipuri de încărcătoare la bordul noului Peugeot E-2008: în mod standard, un încărcător monofazat de 7,4 kW și, opțional, un încărcător trifazat de 11 kW.

Timpii estimați de reîncărcare de la 20% la 80% sunt de 30 de minute de la un punct de încărcare public (100 kW), de 4 ore și 40 de minute de la un Wall Box (7,4 kW) și de 11 ore și 10 minute de la o priză specială de curent (3,2 kW).

La începutul anului 2024, noul 2008 va primi noul sistem de propulsie 48V hibrid, care constă într-un motor pe benzină PureTech de nouă generație de 136 CP, cuplat cu o nouă transmisie electrificată cu dublu ambreiaj și 6 trepte, care include un motor electric.

Datorită unei baterii care se reîncarcă în timpul condusului, această tehnologie oferă un cuplu suplimentar la turații reduse și un consum de combustibil cu până la 15% mai mic. În regim urban, noul 2008 echipat cu sistemul Hybrid poate funcționa mai mult de 50% din timp în modul 100% electric cu emisii zero.

În cele din urmă, aplicația MyPeugeot® pentru smartphone adaugă 3 funcții noi odată cu noul 2008: un carnet vietual de întreținere, transmiterea călătoriilor către sistemul de navigație de la bord și anticiparea punctelor de încărcare.

Adaugă un comentariu