Porsche prezintă noile 718 Cayman GTS 4.0 și 718 Boxster GTS 4.0

vezi galeria foto

Mezinul familiei Porsche capătă încă o versiune, care păstrează acordurile boxerului cu șase cilindri, dar fără să exagereze cu dramatismul.


Citește și:

Porsche Macan facelift promite, în versiunea GTS, 380 de cai-putere

Anunț mașini second-hand: Porsche Cayenne se dă pe gratis. Care este singura condiție

Porsche Taycan, întrecere cu Tesla Model S pe autostradă la 250 km/h (VIDEO)

Și când ne gândeam că deja am văzut tot ce poate să ofere Porsche 935 Clubsport…

Transporsche: acest VW T5 Bus costă cât un Porsche, dar probabil că merită banii

În momentul lansării noii generații 718, fanii Porsche s-au întrebat dacă și aceasta va dispune de o motorizare cu șase cilindri. Răspunsul a întârziat să apară, dar s-a materializat la un moment dat sub forma lui Cayman GT4, respectiv Boxster Spyder, vârfurile gamei 718.


 

Ambele sunt animate de unitatea boxer cu șase cilindri, de 4,0 litri, și se laudă cu 420 de cai-putere și un cuplu de 420 de Newtoni-metru. Și amândouă flanchează cifra rotundă de 100.000 €: Boxster Spyder valorează 97.895 de euro, iar Cayman GT4, 100.719 euro.

Și pentru că Porsche nu se oprește până nu găsește toate combinațiile posibile (încât să fie pe placul tuturor clienților), astăzi facem cunoștință cu noile 718 Cayman GTS 4.0 și 718 Boxster GTS 4.0. Cifra din nume indică cilindreea (de 4,0 litri) specifică motorului cu șase cilindri. În cazul lui GTS 4.0, puterea a fost redusă la 400 CP; valorile cuplului motor rămân aceleași.


Atât Cayman GTS 4.0 cât și Boxster GTS 4.0 sprintează de la 0 la 100 km/h în 4,5 secunde (cu 0,2 mai lente decât vârful de gamă), iar viteza maximă declarată de producător este de 293 km/h.

Pe lista de dotări standard pentru aceste versiuni sunt incluse, printre altele, suspensia Porsche Active Suspension Management, sistemul de tracțiune Porsche Torque Vectoring, diferențialul LSD între roțile punții spate și evacuarea sport. În comparație cu modelul standard, GTS 4.0 are o gardă la sol cu 20 mm mai joasă. Jantele de 18 inci ascund un sistem de frânare mai peformant, spune Porsche. Opțional, clienții pot alege discurile de frână din compozit ceramic.


În România, prețurile pentru 718 GTS 4.0 pleacă de la 86.360 de euro (pentru Cayman), respectiv 88.390 de euro (Boxster). Acestea vor deveni disponibile la vânzare spre finalul lunii Martie a acestui an.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE