Profitul mărcii Porsche a crescut cu 25% anul trecut

Porsche este, printre altele, și o mașină de făcut bani. Și nu o spunem noi, ci rezultatele pe anul fiscal 2015, când profitul mărcii a crescut cu încă 25 de procente comparativ cu anul precedent.

În plus, acesta este cel de-al cincilea an consecutiv de creștere pentru germani. 2015 a fost și primul an integral în care Macan a fost în producție, acesta confirmându-se deja ca un best seller în gama SUV.

porsche macan facelift (1)

Livrările la nivel mondial au crescut cu 19%, un pic peste 225.000 de exemplare fiind vândute. ȘI numărul de angajați a crescut cu nouă procente, ajungând la 24,481.

Iar lucrurile arată și mai bine în 2016, pentru că livrările din primele două luni ale acestui an au crescut cu încă 14% comparativ cu 2015, ajungând la peste 25.000 de mașini.

Și acum, cea mai bună veste: Porsche promite solemn să investească o mare parte din profit în cercetarea și dezvoltarea de noi modele și tehnologii. Concret, nu mai puțin de 2,15 miliarde de euro au fost bugetați în această direcție.