Range Rover Evoque are o nouă generație: Fotografii și informații oficiale

Range Rover Evoque are o nouă generație, sosită pe piață la șapte ani de la debutul celui mai mic Range Rover.

Englezii au prezentat noul Evoque în cadrul unui eveniment special derulat la Londra, iar acesta vine cu un design inspirat din cel al lui Velar, însă nu foarte îndepărtat de ideile principale din spatele primului Evoque.

Citește și:

Cât de productivă este o cameră fixă: Uite câte amenzi adună în două săptămâni

VW a confirmat: producția lui Passat se mută

Ora de Educație Rutieră: Un proiect în întâmpinarea șoferilor de mâine

Șoseaua de Centură a Bucureștiului – un proiect continuu

Ford vrea să scape de mirosul de mașină nouă'

Ce trebuie să conțină o trusă sanitară auto?

București este pe primul loc în Europa la aglomerație

Oferte ANAF: Mașini la licitație

 

Din punct de vedere tehnic, modelul a făcut trecerea la configurațiile mild-hybrid (doar pentru versiunile cu transmisie automată), iar interiorul este și el convertit complet la era digitală, într-o manieră similară cu fratele Velar. Anul 2019 ne va aduce lansarea unui Range Rover Evoque cu sistem de propulsie hibrid plug-in.

Evoque are motoare cu patru cilindri în linie, montate transversal, care oferă între 150 și 300 CP. În total, vorbim despre trei diesel-uri și trei motoare alimentate cu benzină. Cu excepția diesel-ului entry-level, toate sunt oferite în standard cu o transmisie automată cu nouă trepte și tracțiune integrală. Acestea din urmă au și sistem mild-hybrid de 48V, care ajută la reducerea consumului de carburant și a emisiilor de CO2. Însă, există și un model fără acest sistem, sub forma unui diesel de 2.0 litri, 150 CP și 380 Nm, care vine cu o transmisie manuală cu șase trepte.

Tot la nivel tehnic, noua generație Evoque are o  platformă nouă, numit Premium Transverse Architecture, alături de cea de-a doua generație a sistemului Terrain Response. Englezii de la Land Rover afirmă că acest sistem permite recunoașterea automată a suprafeței de rulare în funcție de condițiile de aderență și adaptarea răspunsului sistemului de tracțiune integrală la aceasta. Jantele standard sunt de 17 inchi, dar puteți cumpăra jante de până la 20 de inchi. Tot standard sunt și farurile LED, iar cele Matrix LED sunt opționale.

Garda la sol a lui Range Rover Evoque este de 212 milimetri, în timp ce unghiul de atac este de 25 de grade, pe când unghiul de degajare este de 30.6 grade. Evoque are capacitatea de a traversa un vad de apă adânc de 600 de milimetri, cu 100 mai adânc decât predecesorul. La achiziționarea pachetului sport R-Dynamic, unghiul de atac scade la doar 20.8 grade.

Interiorul seamănă puternic cu cel al lui Velar, iar unitatea multimedia este tot sistemul Touch Pro. Vorbim despre un ecran tactil de 10 inchi montat pe centrul bordului. Puteți comanda un ecran în locul ceasurilor de bord convenționale, iar oglinda retrovizoare centrală poate fi echipată cu un ecran are devine vizibil la apăsarea unui buton: acesta afișează în timp real imagini din spate în situațiile în care transporți bagaje care acoperă luneta, de exemplu.

Apropo de bagaje, volumul portbagajului a crescut cu doar 16 litri, totalizând 591 de litri. Dacă rabatezi bancheta din spate, volumul de încărcare urcă la 1.383 de litri. După cum puteți observa din fotografiile din galerie, bancheta spate nu lasă în urmă o podea plată atunci când este pliată.

Adaugă un comentariu