Return of the King: Renault Megane RS trebuie să aducă un nou record pe Nurburgring

Renault Megane RS a debutat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt încheind astfel lungul şir de speculaţii din ultima perioadă în care datele despre noul model variau de la o publicaţie la alta.

Noul Renault Megane RS are la bază ADN-ul sportiv din Dieppe, experienţa francezilor din Formula 1 şi trebuie să ducă mai departe recordurile de viteză înregistrate de modelele anterioare pe celebrul circuit Nurburgring.  Cele din urmă sunt de fapt şi reperele care vor fi puse mereu în balanţă când va veni vorba despre noul Megane RS.

Renault Megane RS R26.R, Renault Megane RS Trophy şi Renault Megane RS 275 Trophy-R sunt înaintaşii actualei generaţii care au făcut la un moment dat legea pe Iadul Verde. O moştenire care va cântări greu atunci când noul RS va ajunge pe circuit, în primul rând pentru că aşteptările vor fi foarte mari şi apoi pentru că nici concurenţa nu a stat degeaba.

NOILE MAȘINI ALE POLIȚIEI de 50 de milioane de euro! Uite ce pot cumpăra! FOTO

Ce mașină conduce Cosmin Contra, noul selecționer al României

Un șofer “a îndrăznit” să-i dea flash-uri unui taximetrist! Ce a urmat a speriat pe toată lumea! | VIDEO

Toți șoferii trebuie să știe asta! Cum se conduce corect o mașină!

Renault Megane RS – date tehnice

Deşi toată lumea aştepta un motor de 300 CP la Salonul Auto de la Frankfurt am aflat că noul Renault Megane RS va fi echipat cu un propulsor de 1.8 litri cu 4 cilindri care dezvoltă 280 CP şi 390 Nm. Totuşi, Renault Sport va oferi şi o versiune Trophy cu un motor de 300 CP la sfârşitul anului 2018.

O premieră pentru acest segment o reprezintă sistemul 4CONTROL cu patru roţi directoare care este standard pe versiunile Sport şi CUP. Cu ajutorul acestui sistem Renault susţine că noul RS va excela în virajele strânse şi va avea o stabilitate îmbunătăţită în curbele de mare viteză.

Pentru prima dată, noul Megane R.S. este oferit cu două variante de transmisie: manuală cu 6 trepte și automată EDC, cu dublu ambreiaj, 6 trepte și padele pe volan. Noul model dispune şi de funcția RS Monitor, tehnologia de telemetrie încorporată, îmbogățită acum cu o nouă ergonomie. Noua versiune “Expert” permite conectarea unei camere, înregistrarea secvențelor de conducere, apoi analizarea și distribuirea acestora direct pe rețele sociale.

Șasiul Sport este combinat cu o nouă suspensie față independentă,  iar noul diferenţial Torsen Limited-Slip îmbunătăţeşte motricitatea și viteza de trecere prin viraje a şasiului CUP.

Renault Megane RS prezintă noua siglă Renault Sport, comună pentru Renault Sport Racing şi Renault Sport Cars. De asemenea, este disponibilă o nouă nuanţă de caroserie – Orange Tonic. O atenţie sporită este acordată interiorului, modelul având scaune faţă sport cu tetiere integrate şi cusături roşii, detalii gri carbon, tapiţerie din material textil sau Alcantara, inserții RS şi jante pe 18 sau 19 inchi.

Dacia Duster – primele poze cu interiorul!

Polițistul l-a oprit pentru un control de rutina, dar ce a urmat întrece orice imaginație

A apărut “prioritatea de rapper”. Vezi cum funcționează! | VIDEO

ATENȚIE ȘOFERI! Uite cum se face PARCAREA PERFECTĂ!

Renault Megane RS – concurenţi

În acest an pe acest segment au fost câteva lansări interesante şi care au ridicat deja standardele inclusiv pe Nurburgring. În primul rând este vorba despre Honda Civic Type R care deţine în acest moment recordul de viteză pentru maşini cu tracţiune faţă pe celebrul circuit din Germania. Modelul nipon are un motor de 2,0 litri turbo care dezvoltă 320 CP şi are un cuplu de 400 Nm.

Hyundai i30N este un nou concurent intrat în acest joc al vitezei care se laudă cu un motor de 2,0 litri şi 275CP.

Tot la Frankfurt a fost prezentat şi Seat Leon Cupra R. Modelul spaniol are un propulsor  de 2,0 litri care dezvoltă cu o cutie manuală 310 CP şi cu o cutie DSG 300 CP. Cele două cutii de viteze au şase rapoarte şi tracţiunea modelului de performanţă este doar pe roţile faţă.

Return of the king: Renault Megane RS trebuie să aducă un nou record pe Nurburgring

După cum vedem din lista de mai jos generaţiile anterioare ale Renault Megane RS au reuşit să obţină timpi foarte buni care au propulsat acest model peste multe nume de marcă din domeniu. Doar pentru a da un exemplu Renault Megane RS 275 Trophy-R a obţinut un timp mai bun decât Mercedes E 63 AMG.

Comparând noua generaţie Megane RS cu Volkswagen Golf GTI Clubsport S care folosește motorul de 2,0 litri benzină care produce 310 CP și 380 Nm putem spune că pe hârtie sunt şanse ca modelul francez să urce cel puţin pe locul al doilea în acest clasament.

1. Honda Civic Type R – 7:43.8
2. Volkswagen Golf GTI Clubsport S – 7:47.2
3. Honda Civic Type R – 7:50.6
4. Renault Megane RS 275 Trophy-R – 7:54.4
5. SEAT Leon Cupra – 7:58.4
6. Ford Focus RS – 8:06.3
7. Renault Megane RS Trophy – 8:08
8. Renault Megane RS R26.R – 8:16.9
9. Ford Focus RS – 8:26
10.Ford Focus ST – 8:35

Noul Renault Megane RS va fi disponibil în România în prima parte a anului 2018. Fotografiile din galerie au fost realizate la Salonul Auto de la Frankfurt 2017.  În prima poză care ilustrează acest material lângă noul Renault Megane RS  se află pilotul F1 Nico Hulkenberg.

Adaugă un comentariu

Cauta masina