Se poate produce în România un buggy electric pentru competiții?

EVRomânia construieşte kituri de conversie pentru Dacia Logan, dar datorită experienţei acumulate a ajuns să prepare şi un buggy ce a fost prezent la Aicha Rally 2018. 

Poate că ar fi timpul să recapitulăm franceza învăţată în timpul şcolii. În mai puţin de jumătate de an am întânit un al doilea francez care face lucruri extraordinare în România, în domeniul vehiculelor de teren. Primul a fost Pierre Levivier ce produce kituri de şenile pentru Dacia Duster şi nu numai. Iar al doilea, Marc Areny, a fost prezent demonstrativ la Raliul Aicha 2018 cu un buggy electric, construit împreună cu echipa sa din Piteşti.

Echipamentele electronice folosite nu au fost o noutate absolută, căci cele mai multe dintre ele sunt deja folosite la conversia Dacia Logan de ceva timp. Astfel, motorul electric de curent alternativ are aceleaşi caracteristici: 30 kW standard şi 70 kW maxim.

Se poate produce în România un buggy electric pentru competiții?

Între motorul electric şi diferenţial, în locul cutiei de viteze, echipa EVRomânia a inventat un angrenaj cu lanţ pentru demultiplicarea turaţiei. În acest fel pilotul avea la dispoziţie doar două pedale şi volanul, grija schimbării treptelor fiind eliminată. Greutatea relativ redusă permite acestui buggy să accelereze în şase secunde până la viteza de 100 km/h. Citește materialul complet pe https://4x4adventure.ro.

Adaugă un comentariu