Toyota ramane pe prima pozitie a topului celor mai valoaroase brand-uri in 2014

Firma de consultanta Interbrand a publicat topul celor mai valoroase brand-uri. Anul acesta, Toyota continua sa fie cel mai bine plasat constructor auto.

Acesta se afla pe pozitia cu numarul 8 in topul organizat de Interbrand, iar anul acesta doar 13 producatori au reusit sa isi faca loc pe lista. Cel de-al doilea brand prezent in Top 100 cele mai valoaroase brand-uri este Mercedes-Benz. Producatorul german se afla pe locul 10, multumita noii generatii Clasa S, CLA si GLA.

Doar o pozitie mai jos, gasim BMW. Bavarezii au reusit sa tina pasul cu rivalii din Stuttgart multumita modelelor i3 si i8, dar si a tehnologiei EfficientDynamics.

Citeste si: Toyota Prius Plug-in Hybrid – Record de consum pe Nurburgring

Pe pozitia cu numarul 20 a topului realizat de Interbrand se afla Honda, urmata de Volkswagen (locul 31), Ford (locul 39), Hyundai (locul 40), Audi (locul 45), Nissan (locul 56), Porsche (locul 60), Kia (locul 74), Chevrolet (locul 82) si Land Rover (locul 91)..

Vezi si: Toyota Supra dezbraca orice femeie. Dar si pilotul conteaza

 

Adaugă un comentariu