Vânzările Mazda România au crescut cu 45% în primul trimestru

Mazda România încheie primul trimestru din acest an cu o creștere de 45%, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, având un număr de 538 de unități comercializate, față de 371.

Cel mai vândut model al constructorului nipon pe piața locală, în aceste trei luni, a fost SUV-ul compact Mazda CX-5, cu un total de 228 de unități comandate și o creștere de 189% în comparație cu același trimestru din 2017, când s-au vândut 79 de autoturisme. În top se află și SUV-ul de clasă mică CX-3, cu 117 unități vândute, mai mult cu 33% față de 2017.

Și vânzările din luna martie au însemnat pentru Mazda un succes, cu un progres de 45 de procente față de aceeași lună din anul precedent. Motorul acestei creșterii a fost tot CX-5, cu un total de 92 de unități comercializate, ceea ce înseamnă un plus de 188% în comparație cu 2017.

În 2017, Mazda a comercializat 1.946 de unităţi în România, mai mult cu 23% comparativ cu 2016.

Cel mai comercializat model al constructorului în 2017 pe piața locală a fost Mazda3 cu 740 de unităţi vândute și un avans cu 73% faţă de 2016. Podiumul este completat de SUV-urile CX-3 şi CX-5 cu 508, respectiv 447 de unități.

taguri
Adaugă un comentariu