Criza coronavirus: Grupul Volkswagen nu exclude scenariul concedierilor, dacă nu se vor lua „măsuri drastice”

Cheltuielile Volkswagen se ridică la două miliarde de euro pe săptămână, iar singura piață pe care și-a reluat activitatea este cea chineză.

Citește și:

Așa arată primul Volkswagen Golf de curse din lume. Și e de vânzare!

Trece timpul! Anul acesta se împlinesc 70 de ani de la debutul lui Volkswagen T1

Volkswagen și Audi: mesaj important prin modificarea logourilor (VIDEO)

Siguranța Volkswagen, premiată de Euro NCAP. Ce model se laudă cu Car2X

Volkswagen T-Roc Cabrio: cât costă în România?

Șeful Grupului Volkswagen Herbert Diess face un apel subtil la relansarea piețelor auto din Europa. El ia în calcul totodată și scenariul urât al concedierilor — pe fondul crizei economice rezultate din pandemia mondială actuală.

Diess a declarat, pentru o televiziune din Germania, că Volkswagen este activ în acest moment doar pe piața din China, unde fabricile au început să se redeschidă — cu măsurile de prevenție de rigoare.

„Dacă noi (n. red. industria din Europa), precum China sau Coreea sau alte state asiatice, punem situația sub control, avem o șansă de a traversa această criză fără pierderi ale locurilor de muncă. Este necesară o intervenție drastică', explică Diess, citat de Automotive News.

Cheltuielile săptămânale ale Grupului Volkswagen se ridică la circa două miliarde de euro în această perioadă, a mai menționat șeful Volkswagen.

Grupul Volkswagen are în acest moment în jur de 671.000 de angajați în 124 de fabrici, dintre care 72 sunt doar în Europa. 28 dintre acestea sunt în Germania. Mărcile din portofoliul Grupului — Audi, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, MAN, Porsche, Seat, Skoda, Volkswagen — au vândut aproape 11 milioane de autovehicule anul trecut.

Adaugă un comentariu