Volkswagen și Audi: mesaj important prin modificarea logourilor (VIDEO)

Brandurile Volkswagen și Audi se înscriu în propagarea mesajului de încurajare a distanțării sociale, prin clipuri în care logourile lor sunt modificate sugestiv.

Citește și:

Siguranța Volkswagen, premiată de Euro NCAP. Ce model se laudă cu Car2X

VW păstrează cutiile manuale în ofertă

VW Golf GTI 2.0 TSI: Maximă bucurie, minim deranj

Prețuri Audi e-tron Sportback în România: cât costă să fii electric-șic

Audi e-tron: Why so silent?

Pandemia de coronavirus este în plin avânt, cu zeci de mii de cazuri înregistrate în fiecare zi. La momentul scrierii articolului, în lume se înregistrau 466.000 de cazuri confirmate, și 21.148 de decese rezultate (indirect) din infectarea cu COVID-19. Vestea bună este că, totuși, numărul de cazuri de recuperare a crescut și el la 113.000.

În România, numărul de cazuri confirmate se apropie de 1.000; totodată, s-au înregistrat și 86 de cazuri de recuperare. Dar și 17 decese. Însă mai este mult până când vom putea spune că am scăpat de coronavirus; până atunci, cel mai bun lucru pe care putem cu toții să îl facem este să ne distanțăm social, pe cât posibil.

Acest mesaj a fost transmis recent și de mărcile Volkswagen și Audi, mesaj sugerat și prin modificarea sugestivă a logourilor. În ambele cazuri, elemente grafice care constituie logourile au fost separate. La Volkswagen, V-ul a fost separat de W, în timp ce la Audi cele patru cercuri care de regulă se suprapun devin cercuri individuale.

Adaugă un comentariu