Volkswagen se bazează pe noul Tiguan pentru creșterea vânzărilor

Brandul Volkswagen va depăși în curând problemele generate de scandalul dieselgate. Cel puțin aceasta este opinia șefului de Vânzări și Marketing, Jürgen Stackmann.

Vânzările Volkswagen în Europa au crescu cu 3,7% în februarie, după o scădere abruptă în ianuarie. Combinat, pe primele două luni ale anului, vânzările brandului Volkswagen au crescut cu 0,3%. Stackman a declarat că sunt semne că acest trend va continua, brandul revenindu-și după ceea ce numește „o scurtă perioadă de slăbiciune“.

VW se așteaptă la o creștere semnificativă a vânzărilor odată cu lansarea noului Tiguan, care va ajunge în showroom-urile din Europa de luna viitoare. Tiguan a fost anul trecut al doilea cel mai vândut SUV compact din Europa (după Nissan Qashqai), cu un volum de 148.940 de unități (-1,3%), potrivit cifrelor JATO Dynamics.

Vorbind la Salonul Auto de la Geneva, Stackmann a spus că VW a primit deja 10.000 de precomenzi pentru noul Tiguan, „înainte ca doritorii să vadă măcar mașina“. VW vede anul 2016 ca pe unul de reboot al brandului, odată cu rezolvarea problemelor generate de scandalul dieselgate și de cel al emisiilor.

Adaugă un comentariu