UPDATE – Oficial: Ford Focus RS – 350 CP și 440 Nm

UPDATE: La Salonul Auto de la Frankfurt, Ford a publicat datele exacte pentru performanțele noului Focus RS. Astfel, hot-hatchul celor de la Ford va accelera de la 0-100 km/h în doar 4,7 secunde, o cifră extrem de competitivă în acest segment. În plus, viteza maximă nu este limitată la 250 km/h, astfel încât Focus RS poate atinge 266 km/h. 

———–

25.06.2015

UPDATE: Ford a publicat valorile cu care noul Focus RS își va face de cap. Astfel, aflăm că motorul de 2,3 litri EcoBoost va produce 350 CP și 440 Nm între 2.000 și 4.500 rpm. Propulsorul va putea fi turat până la 6.800 rpm, iar cuplul motor poate ajunge până la 470 Nm pentru un timp de 15 secunde. 

Noul Ford Focus RS va fi prezentat în cadrul Festivalului Vitezei de la Goodwood, iar Ken Block este cel care își va face de cap pe celebrul circuit. Pentru moment, acestea sunt singurele informații cu privire la performanțe, sprintul 0 – 100 km/h și viteza maximă fiind încă un mister.

———–

3.02.2015

Ford a prezentat în avanpremieră noul Focus RS, modelul cu numărul 30 semnat de divizia de performanță a producătorului de peste ocean. Așa cum era de așteptat, hothatch-ul Ovalului Albastru primește o serie de accesorii speciale la exterior, plus o mulțime de noutăți de ordin tehnic.

 

Design – Ford Focus RS

Pentru început, partea frontală primește un spoiler nou, o grilă mult mai agresivă, în timp ce blocurile optice au lumini de zi tip LED. Aspectul sportiv al lui Ford Focus RS este completat de difuzorul de aer spate, de evacuare dublă și de eleronul masiv.

 

Interior – Ford Focus RS

La interior, noul Ford Focus RS va sosi alături de scaune Recaro, de un volan sport, de pedale din aluminiu și de noul sistem de infotainment SYNC. În standard, Focus RS dispune de jante de aliaj cu dimensiunea de 19 inch, de anevlope sport și de un sistem de frânare semnat Brembo.

 

Motorizare – Ford Focus RS

Noul Ford Focus RS integrează acum motorul de 2,3 litri EcoBoost capabil să produca peste 320 CP la 6.800 rpm. Resursele vor fi distribuite cu ajutorul sistemului de tracțiune integrală și a celui denumit Dynamic Torque Vectoring.

Noul Ford Focus RS va fi expus în premieră internațională în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Conform oficialilor Ovalului Albastru, noul model va fi produs la uzina din Saarlouis, Germania, iar asamblarea efectivă va demara în ultima parte a lui 2015.