Top 5 – Cele mai interesante tuninguri de la Geneva

Astăzi, 9 martie, Salonul Auto de la Geneva își deschide porțile și pentru publicul larg. Dar jurnaliștii au avut două zile la dispoziție să admire toate premierele pregătite de constructori.

Pentru că au fost o mulțime de prezentări, zilele trecute nu am avut timp să vă arătăm și standurile tunerilor. Dar să știți că nu i-am uitat, motiv pentru care am realizat acest top. Nu vrem să-i supărăm și îi punem în ordine alfabetică.

AC Schnitzer și pachetul pentru BMW i8

Întotdeauna am apreciat munca celor de la AC Schnitzer pentru că este extrem de curată. În cazul de față, BMW i8 are o gardă la sol mai mică cu 25 de mm pe față și 20 de mm pe spate, spoilerele, pragurile și capota au fost modificate, iar difuzorul spate a primit și el îmbunătățiri. Jantele au fost și ele înlocuite cu unule de 21 de inchi. AC Schnitzer nu a operat modificări în zona compartimentului motor.

Business Lounge by Brabus

Brabus a adus la Geneva o versiune specială pentru Clasa V. La interior, postul de conducere a fost separat de restul habitaclului. Urmează introducerea unor comenzi pentru sistemul de climatizare în compartimentul dedicat pasagerilor. Mai apoi, germanii au montat un ecran de 40 inchi, sistemul Brabus Media Center, un Apple TV, un Sony PlayStation 4 Pro și un panou de comandă cu controale digitale. După cum deja ați intuit, din toată această ecuație nu puteau lipsi scaunele speciale și compartimentele încălzite sau răcite, în funcție de dorințele fiecăruia.

Sub capota lui Business Lounge by Brabus se află un motor diesel care produce acum 232 CP și 510 Nm, resurse care promit o accelerație de la 0 la 100 km/h în 8,8 secunde. Viteza maximă ajunge și ea la 210 km/h.

Mansory și Maserati Levante

Nu am fost niciodată fanii produselor Mansory pentru că încearcă din răsputeri să iasă mult prea mult în evidență. Iar uneori, această strategie duce la pachete hidoase. La Geneva, Mansory a venit cu un pachet pentru Maserati Levante. Dacă nu avem probleme cu memoria, acesta este primul kit de tuning pentru SUV-ul italienilor. Exteriorul a fost garnisit cu un “wide-body-kit”, iar mai apoi a fost vopsit în portocaliu și negru. Jantele au acum 22 de inchi, iar unitatea V6 biturbo de 3,0 litri produce 465 CP mulțumită unor mici modificări.

TechArt și Porsche 718 Cayman/Boxster

TechArt este unul dintre acei tuneri cu foarte multă experiență. La Geneva, aceștia au pregătit un kit de caroserie și un pachet de performanță pentru Porsche 718 Cayman/Boxster. Exteriorul este garnisit cu noi elemente aerodinamice, dar și cu un set de jante de 21 de inchi Formula IV. Sub capotă, motorul de 2,5 litri produce acum 400 CP și 480 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h va avea loc în 3,9 secunde, în timp ce repriza 0 – 200 km/h se desfășoară în 14,2 secunde, cu 0,5 secunde mai rapid.

RUF și noul CTR

Am păstrat pentru final cel mai interesant produs oferit anul acesta de tunerii prezenți la Geneva: CTR by RUF.  CTR a fost realizat ca un omagiu adus modelului original din 1987 care a devenit celebru sub denumirea „Yellow Bird’. Paradoxal, deși mașina are aspectul și proporțiile unui Porsche, pe dedesubt se găsește o monococă din fibră de carbon realizată special pentru acest model. În spate se găsește un motor biturbo de 3,6 litri care dezvoltă 700 CP și 880 Nm, transmiși către puntea posterioară printr-o cutie de viteze manuală cu șase rapoarte. Mai multe detalii despre CTR găsiți aici.

    Nicu says:

    Masinile arata grozav. Asta da tuning !

Adaugă un comentariu