Alianța Renault-Nissan răscumpără mașinile cu probleme vândute în România

Alianța Renault-Nissan a început să despăgubească românii care au mașini cu probleme la motor. Este vorba despre mașinile echipate cu motoare de 1,2 litri TCe.

Citește și:

Septembrie 2019: Recall Nissan în România pentru remedierea unor probleme la airbag-uri

Potrivit surselor Libertatea, mai mulți proprietari de mașini Nissan au primit oferte de răscumpărare care ajung până la 90% din valoarea autoturismului. Problema afectează aproximativ 600.000 de mașini Dacia, Renault, Nissan și Mercedes vândute în Europa. Dintre aceste mașini, peste 10.000 au fost vândute în România.

Citește și:

Surpriză! Dacia Duster mai primeşte un nou motor pe benzină TCe. Cât va costa şi câţi cai putere are

Dacia Dokker poate fi comandată cu noul motor TCe130! Cât costă în România

Conform informațiilor oficiale furnizate de Renault, în România, au fost vândute, de la lansarea și până la scoaterea din producție a motorului, în intervalul 2012-2018, 10.458 de mașini, dintre care: 3.136 Dacia, 4.607 Renault și 2.715 Nissan, echipate cu motorul 1,2 TCe, în diferitele sale versiuni.

Nissan a răscumpărat o mașină la 90% din valoare

Contactat de Libertatea un posesor al unei mașini Nissan Juke cu probleme – a declarat că a vândut, în luna iulie, mașina sa companiei producătoare. Acesta a primit 14.400 de euro pe autoturism, respectiv 89% din valoarea sa nouă, de 16.000 de euro.

Alături de acesta există și alte cazuri în care alianța Renault-Nissan a făcut oferte de răscumpărare.

Renault: ‘Sunt gesturi comerciale în cazuri punctuale’

Libertatea a întrebat oficial Renault despre persoanele despăgubite în România și dacă vor fi despăgubiți toți posesorii de mașini cu astfel de motoare.

Oficialii Renault au afirmat că este vorba de două ‘gesturi comerciale’ în cazuri punctuale, nefiind vorba de o campanie oficială de despăgubiri.

Citește materialul complet pe libertatea.ro

Pe de altă parte potrivit celui mai recent raport al Federaţiei Europene pentru Transport şi Mediu, România este pe ultimul loc în Europa în ceea ce privește remedierea mașinilor implicate în scandalul Dieselgate. Dintre autoturismele Volkswagen afectate care circulă pe șoselele noastre, doar 37% au fost rechemate în service.

În general, cifrele nu arată prea bine în Europa Centrală și de Est, unde media recall-urilor este de 55%. Prin contrast, Grupul Volkswagen s-a ocupat de 83% dintre mașinile afectate în Europa de Vest.

taguri
    Lulu says:

    Pe cand rascumpara si VW autoturismele cu euro 5 ,cum au facut in SUA si Australia ?
    Sa nu-mi spuna nimeni ca printr-o re-softare au rezolvat problema emisiilor?
    Daca era asa de simplu o faceau de la inceput,dar prin resoftare iti pierzi din puterea motorului si din cuplu,numai este masina pe care ai cumparata !

    Giku says:

    Pe cand rascumpara si VW autoturismele cu euro 5 ,cum au facut in SUA si Australia ?
    Sa nu-mi spuna nimeni ca printr-o re-softare au rezolvat problema emisiilor?
    Daca era asa de simplu o faceau de la inceput,dar prin resoftare iti pierzi din puterea motorului si din cuplu,numai este masina pe care ai cumparata !

Adaugă un comentariu