BMW își apără brandul: a obligat o marcă indiană să-și schimbe numele și logoul

BMW a dat în judecată producătorul indian de vehicule electrice DMW pe motiv de paronimie: atât numele, cât și logourile celor două par să fie asemănătoare.

Citește și:

Atenție! Cresc amenzile pentru cei care nu respectă ordonanţele militare

ARO 244 Cosworth din 1996: cea mai bună mașină românească?

Un vis pe roți, dincolo de frontierele timpului: Porsche 911 DP Motorsport, model 1985

Trece timpul! Anul acesta se împlinesc 70 de ani de la debutul lui Volkswagen T1

Land Rover va renunța la propulsoarele V8 ale seriilor Range Rover Sport și Range Rover

BMW a câștigat un proces intentat împotriva producătorului indian de ricșe, scutere și biciclete electrice DMW. Motivul: folosirea unui nume (și a unui logo) care ar putea să inducă în eroare clienții.

Conform instanței de judecată unde a fost ținut acest caz, alegerea și folosirea de către DMW a acestui nume și a logoului aferent „pare să fie un gest necinstit, cu intenția de a obține un avantaj în materie de reputație', notează Hindustan Times.

„Este posibil să inducă în eroare oamenii de rând, cu inteligență medie', a deliberat instanța.

Unul dintre aspectele care au contribuit în decizia finală a fost faptul că BMW produce încă din 1923 motociclete, așadar paronomia celor două mărci și faptul că au logouri similare (un lucru greu observabil, dacă e să ne întrebi pe noi) poate induce în eroare cumpărătorii.

Prin urmare, tribunalul a interzis mărcii DMW să producă, în scop de comercializare sau promovare, produse care să poarte numele și logoul actual al brandului. În cazul în care nu știți cum anume arată produsele din gama DMW, iată aici o prezentare video fix de la sursă.

taguri
Adaugă un comentariu